Terug

Welkomstgechenk

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Testaankoop

22/01/2025

Ik ben op 21/11/24 lid geworden van testaankoop via telefonisch contact nadat ik interesse had getoond in de actie 2 maanden voor 2 euro met een welkomstgeschenk. Volgens jullie website (image 1) moet de voucher voor dit cadeau mee gestuurd worden met de welkomstbrief, in mijn welkomstbrief staat niets vermeld over dit platform. Op de site van giftin.be staat dat zij een mail sturen nadat de betaling van 2 euro gebeurd is (image 2), deze heb ik ook niet ontvangen, ook niet in mijn spam. Mijn betaling van 2 euro is 19 december 2024 van mijn rekening gegaan. Ik heb toen op 27 december 2024 via het contactformulier contact genomen om mijn abbonement op te zeggen en om dit van het geschenk aan te halen. Hier kreeg ik tot 22/1/25 geen reactie op. Toen heb ik telefonisch contact genomen met de abonnementendienst. - Hier werd mij eerst gezegd dat ik deze voucher zelf had moeten aanvragen, wat niet overeenkomt met wat jullie op jullie site vermelden. En toen werd ook nog gezegd dat ze het nu voor mij konden activeren maar dat ik dan wel nog lid moest blijven. Ik ging hier tegenin en toen werd er gezegd dat ik met de juiste persoon verbonden werd, maar werd er in de plaats afgelegd - Ik heb direct opnieuw gebeld en toen werd ik met iemand anders verbonden die zelf niet begreep waarom ik de mail niet ontvangen had en die opnieuw wou sturen maar dan moest ik voor de maand februari ook weer lid blijven Ik begrijp niet hoe het mogelijk is dat ik het welkomstgeschenk dat mij oorspronkelijk beloofd werd, nu niet kan ontvangen vanwege een fout aan jullie kant of die van Giftin.be. En dat de enige manier om dit te ontvangen ik opnieuw een maand abonnee zou moeten zijn en opnieuw €14,95 moet betalen. Telkens als ik hier tegen ging aan de telefoon werd er gezegd dat ik actief moet blijven voor dit cadeau te kunnen ontvangen, terwijl ik nog tot eind januari mijn abbonement heb. Dus als ik nu de mail zou krijgen voor het Giftin platform samen met de voucher, dan kan ik nu toch nog mijn geschenk kiezen?

Berichten (2)

Testaankoop

Naar: F. V.

22/01/2025

Beste Abonnee, Hallo Fien, Hartelijk dank voor je bericht en voor je steun aan onze organisatie. Graag willen we de situatie verduidelijken met betrekking tot je abonnement en het welkomstgeschenk. Na controle zien we dat je op 21 november 2024 telefonisch bent ingeschreven op een promotie met een proefperiode van 2 maanden, gevolgd door een kortingsperiode van 10 maanden. Dit omvat de magazines Test-Aankoop, Budget Recht, Test-Aankoop Gezond, Test-Aankoop Connect, Multitax, en de Wijngids. Door deze promotie betaal je maandelijks slechts €14,95 in plaats van het normale tarief van €29,90. Bij deze specifieke promotie is standaard geen welkomstgeschenk inbegrepen. De promotie waar je naar verwijst, bevat enkel de magazines Test-Aankoop, Budget Recht, en Test-Aankoop Gezond en is daardoor ook wat budgetvriendelijker. Zoals door onze collega vermeld, kan aan je huidige abonnement inderdaad nog een welkomstgeschenk worden toegevoegd. Je kunt kiezen uit de volgende opties: een handbagagekoffertje, een robotstofzuiger, een koffiezetapparaat geschikt voor Nespresso-capsules, een airfryer of een tablet. Bij nazicht merken we op dat momenteel enkel de Wijngids is stopgezet. (Je ontving hiervan een mail ter bevestiging) Laat ons weten wat je wenst te doen met je abonnement. Desgewenst kun je het volledige abonnement beëindigen. Als je liever kiest voor de Gift'in voucher, dan moeten we je huidige abonnementsformule wijzigen naar het promotieaanbod dat op onze website staat. De 80 punten voor het platform van onze partner Gift'in worden dan geactiveerd na de ontvangst van je eerstvolgende abonnementsbijdrage. We hopen dat deze uitleg een duidelijk beeld geeft van de situatie. Onze oprechte excuses voor de misverstanden en de afhandeling van de telefonische gesprekken. Een opvolging hiervan is reeds aangevraagd en de betrokken agenten zullen hierop worden aangesproken. We horen graag van je wat je voorkeur is. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.

F. V.

Naar: Testaankoop

22/01/2025

Ik begrijp niet waarom dat abonnement aan mij is toegewezen, aangezien ik specifiek werd gecontacteerd omdat ik via Facebook de advertentie voor het welkomstgeschenk had gezien en mijn nummer had opgegeven uit interesse. Je zou toch verwachten dat het abonnement waarvoor je interesse toont, ook daadwerkelijk wordt toegewezen. Ik heb toen aan de telefoon nog achter het geschenk gevraagd en toen werd gezegd dat ik via mail die uitleg zou ontvangen. Naar mijn weten is mijn abonnement vandaag volledig stopgezet via de telefoon, en ik hoop dat dit ook daadwerkelijk het geval is.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform