Terug

Welkomstbrief nog niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. K.

Naar: Testaankoop

16/05/2025

Beste, Ik heb inmiddels al een week een account bij u, maar ik heb de welkomstbrief die nodig is voor het ontvangen van het welkomstcadeau nog niet ontvangen. Kunt u mij laten weten hoe dit komt en wanneer ik deze brief kan verwachten? Met vriendelijke groeten, Alisa

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: A. K.

16/05/2025

Beste Abonnee, Als welkomstgeschenk kreeg je van ons een voucher ter waarde van 80 punten, waarmee je op desite van onze partner een geschenk kan kiezen. Je vindt deze voucher en een link naar de site waar je het geschenk kan aanvragen in de welkomstbrief.Je welkomstbrief kan je terugvinden op onze website test-aankoop.be in je persoonlijke ruimte: ‘Mijn account - Zie mijn overzicht - Mijn persoonlijke gegevens - Mijn abonnement - welkomstbrief - download de pdf. De 80 punten van je voucher worden dan ongeveer 3 weken na de ontvangst van de 2€ voor de proefperiode van 2 maanden geactiveerd. Je krijgt daar dan nog een bevestigingsmail van. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform