Terug

Welkomst cadeau

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. C.

Naar: Testaankoop

29/06/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik heb een abonnement afgesloten bij testaankoop. 6 weken na de eerste betaling zouden we ons welkomstgeschenk kunnen kiezen. Deze eerste betaling is gebeurd op 3mei, ondertussen dus 8 weken geleden. Het is testaankoop onwaardig dat het zijn eigen leden zo behandeld. Schandalig als consumptiedienst dat ze zelf zulke valse praktijken uithalen. Ik verwacht spoedig bericht over deze zaak ! Met vriendelijke groeten, David Costermans 0473 584 155 Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: D. C.

01/07/2024

Geachte heer Costermans, Je klacht werd vandaag behandeld door onze abonnementendienst.Je ontving hierover een mail ter bevestiging.Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst of op het nummer 025423200, als je hierover nog vragen hebt. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform