Terug

welkomsgeschenk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. R.

Naar: Testaankoop

29/07/2024

Beste, Ik ben al een tijdje lid van Testaankoop en ik heb tot op heden nog altijd geen welkomsgeschenk gekregen. Nu zag ik dat er een soundbar als welkomstgeschenk is zou ik deze dan kunnen krijgen? Met vriendelijke groeten Roosenbroeck Bruno

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: B. R.

30/07/2024

Beste Abonnee,Mijnheer Roosenbroeck, Als welkomstgeschenk kreeg je van ons een voucher ter waarde van 80 punten, waarmee je op desite van onze partner een geschenk kan kiezen. Je vindt deze voucher en een link naar de site waar je het geschenk kan aanvragen in de welkomstbrief.We merkten dat je je soundbar nog niet besteld hebt op dat platform.Om toegang te krijgen tot de site waarop je een geschenk kan uitkiezen, moet je je eerst registreren en een wachtwoord instellen. Vul je abonneenummerhiervoor in op de webpagina giftin.be, klik nadien op Aanmelden en volg de instructies voor het verdere verloop van de registratie. Eens je account aangemaakt is krijg je van onze partner een mailtje waarin ze bevestigen dat je punten geactiveerd werden.We wensen je alvast veel plezier met het uitkiezen van je geschenk.Twijfel niet om de klantendienst van onze partner even te contacteren als je hier nog vragen over hebt, op het nummer 078251005 of stuur een mailtje via het contactformulier op de site giftin.be.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform