Terug

Welkomsgeschenk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Testaankoop

11/06/2019

Op 27 mei jl ben ik lid geworden van Testaankoop. Testaankoop adverteert met een welkomsgeschenk wanner iemand lid wordt van Testaankoop zie https://geschenk-aanbod.test-aankoop.be/2019/index-bol.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=seq_2019_2euros2months&utm_content=adwords_2e&codeprom=SEQ3019G&codecoupon=8066&gclid=EAIaIQobChMIsbLO9Kjh4gIVTuWaCh3RwwiREAAYASAAEgLPgvD_BwE#!/subscriptionVandaag had ik contact met de klantendienst van Testaankoop. Zij gaven aan dat ik pas recht heb op de geschenken Nadat ik de 2e termijnbetaling heb gedaan. Echter dit is niet overeenkomstig de advertentie. In de advertentie staat toch duidelijk vermeld dat je bij het aanvaarden van een proefabonnement van 2 maanden je recht hebt op een geschenkbon van 30 euro voor Bol.com en een tablet. Ik wil dan ook graag dat Testaankoop zich aan haar belofte houdt zoals in de betreffende advertentie vermeld staat.bijvoorbaat dank.JValkenburg

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: J. V.

12/06/2019

Geachte heer,Het geschenk gelinkt aan jouw inschrijving is de tablet.Deze vertrekt in de zes weken die volgen na de ontvangst van je eerste betaling (= Eur 2).De voorwaarden van dit aanbod alsook de tarief van je abonnement werden je schriftelijk bevestigd via een welkomstbrief, verstuurd op 03 juni.Mocht je hierover nog vragen hebben. Aarzel dan niet om ons hierover te contacteren op het nummer 02/5423200. Wij helpen je graag verder.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform