Terug

Welkomsgeschenk

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: Testaankoop

22/07/2024

Er is mij een welkomsgeschenk beloofd maar heb hiervoor nog geen mail ontvangen.

Berichten (2)

Testaankoop

Naar: D. M.

23/07/2024

Geachte heer Mengels, Je dossier werd vandaag behandeld door onze abonnementendienst.Je ontving hierover een mail ter bevestiging.Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst of op het nummer 028923700, als je hierover nog vragen hebt. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst.

Bemiddeling door Testaankoop 11 september 2024

Testaankoop

Naar: D. M.

12/09/2024

Beste Abonnee,Mijnheer Mengels,Als welkomstgeschenk kreeg je van ons een voucher ter waarde van 80 punten, waarmee je op desite van onze partner een geschenk kan kiezen. Je vindt deze voucher en een link naar de site waar je het geschenk kan aanvragen in de welkomstbrief.Je welkomstbrief kan je terugvinden op onze website test-aankoop.be in je persoonlijke ruimte: ‘Mijn persoonlijke ruimte - Mijn persoonlijke gegevens - Mijn abonnement - welkomstbrief - download de pdf. Om toegang te krijgen tot de site waarop je een geschenk kan uitkiezen, moet je je eerst registreren en een wachtwoord instellen. Vul je abonneenummerhiervoor in op de webpagina giftin.be, klik nadien op Aanmelden en volg de instructies voor het verdere verloop van de registratie.De 80 punten van je voucher worden dan ongeveer 3 weken na de ontvangst van de 2€ voor de proefperiode van 2 maanden geactiveerd. Wij hebben dit op 24/07/2024 in orde laten brengen. Normaal gezien, ontving je de welkomstmail en de verwittiging dat je punten actief staan. (Misschien zijn deze mails tussen je spamberichten terecht gekomen?)Twijfel niet om de klantendienst van onze partner even te contacteren als je hier nog vragen over hebt, op het nummer 078251005 of stuur ons een mailtje viahet contactformulier op de site van giftin.be. Zij staan namelijk in voor het opvolgen van deverzending van het geschenk.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform