Terug

welkoms geschenk

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Abonnement

Klacht

T. C.

Naar: Testaankoop

05/07/2025

beste, ik heb bij jullie een abonnement, maar ik heb geen welkomstgeschenk kunnen kiezen. zou het mogelijk zijn om dit eens te bekijken? mvg thomas

Berichten (5)

Testaankoop

Naar: T. C.

07/07/2025

Beste Abonnee, Als welkomstgeschenk ontving u van ons een voucher ter waarde van 80 punten, waarmee u via de website van onze partner Gift'in een geschenk kunt kiezen. U vindt deze voucher en de link naar de website terug in de welkomstbrief. De bevestigingsbrief van uw inschrijving kunt u ook online raadplegen via uw persoonlijke ruimte op onze website: ‘Mijn account’ → ‘Zie mijn overzicht’ → ‘Mijn persoonlijke gegevens’ → ‘Mijn abonnement’ → ‘Welkomstbrief’ → download de PDF. Daarnaast ontving u enkele dagen na de activatie van uw abonnement ook een e-mail van Gift'in met het verzoek een account aan te maken op hun platform. De 80 punten van uw voucher worden geactiveerd ongeveer drie weken nadat de betaling van 2 euro voor de proefperiode van twee maanden is ontvangen. Uw abonnement werd geactiveerd op 3 juli 2025. Bij het afsluiten van uw abonnement op 3 juli hebt u ons uw rekeningnummer en toestemming gegeven om uw maandelijkse bijdrage via domiciliëring te innen. Om administratieve redenen wachten wij momenteel op een bevestiging van uw bank. Dat is een normale procedure die doorgaans tien bankwerkdagen in beslag neemt. Daarna zal het bedrag van 2 euro automatisch worden opgevraagd bij uw bank. Zodra de punten zijn geactiveerd, kunt u ze raadplegen in uw persoonlijke ruimte op het Gift'in-platform en uw geschenk kiezen, zoals een airfryer of een ander leuk item. Wij wensen u alvast veel plezier met het uitkiezen van uw geschenk. Als u nog vragen heeft, kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantendienst van Gift'in. Zij staan in voor de opvolging van de verzending van het geschenk. U kunt hen bereiken via het nummer 078251005 of via het contactformulier op hun website. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.

T. C.

Naar: Testaankoop

13/07/2025

Beste, Ik heb deze mail niet gekregen. Dus heb ik ook deze punten niet gekregen. Mvg Thomas

Testaankoop

Naar: T. C.

14/07/2025

Beste Abonnee, Alle communicatie over je abonnement en je welkomstgeschenk wordt verstuurd naar het e-mailadres tcoconstruct@gmail.com. Als je geen mails van Gift’in ontvangt en je vindt ze ook niet terug in je spam-, ongewenste of reclame-map, raden we aan om rechtstreeks contact op te nemen met hun klantendienst. Wij hebben helaas geen toegang tot hun systeem. Je kunt hen bereiken via 078251005 of via contact@giftin.be. Mocht het voor jou niet praktisch zijn om gebruik te maken van het puntensysteem via Gift’in, dan bieden we graag een alternatief. In dat geval kun je een geschenk kiezen uit de volgende selectie, zonder extra registratie: een handbagagekoffer een robotstofzuiger een steelstofzuiger een koffiezetapparaat (compatibel met Nespresso-capsules) een airfryer een Android-tablet Dit geschenk wordt, net zoals bij de Gift’in-optie, verstuurd ongeveer drie weken na ontvangst van je eerste abonnementsbijdrage. Laat ons gerust weten wat voor jou het best past, we helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.

T. C.

Naar: Testaankoop

17/08/2025

Beste, Ik heb een mail gekregen van gift. Maar ik heb nog steeds geen punten. Mvg Thomas

Testaankoop

Naar: T. C.

19/08/2025

Beste, Op 30/07/2025 hebben wij aan onze partner giftin.be de opdracht gegeven om uw 80 punten te activeren. Omdat wij zelf geen toegang hebben tot uw persoonlijke ruimte op dat platform, noch tot de databank van onze partner, kunnen wij niet nagaan wat er precies is misgelopen. Wij hebben intussen de betrokken afdelingen gecontacteerd en hen verzocht dit na te kijken. Zodra wij hierover een antwoord ontvangen, brengen wij u onmiddellijk op de hoogte. Alvast bedankt voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Het team Klachtenbeheer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform