Beste,
Bedankt voor uw bericht.
U geeft aan dat u sinds maart abonnee bent, maar nog geen welkomstcadeau heeft ontvangen.
We vermoeden dat u geprobeerd heeft om uw abonneenummer in te geven op de website giftin.be, maar dat dit zonder resultaat bleef.
De e-mail met de activatielink is mogelijk in uw map met ongewenste berichten (spam) terechtgekomen. Gelieve dit even na te kijken.
(In sommige gevallen is er een fout in het geregistreerde e-mailadres, waardoor de link niet kan worden verzonden. Aangezien u ons zonet via e-mail heeft gecontacteerd, lijkt dit hier niet het geval te zijn.)
Wat kan u doen:
Ga naar giftin.be, vul uw abonneenummer in op de startpagina en klik op Aanmelden. Volg daarna de instructies om uw registratie te voltooien. Zodra uw account is aangemaakt, ontvangt u van onze partner Gift’in een bevestigingsmail waarin staat dat uw punten geactiveerd zijn.
Als het probleem niet opgelost raakt via deze weg, raden we aan om Gift’in telefonisch te contacteren. Wij hebben helaas geen toegang tot hun databank en kunnen het probleem van hieruit niet rechtstreeks oplossen.
U kan rechtstreeks contact opnemen met de klantendienst van Gift’in via het nummer 078251005 of via e-mail op contact@giftin.be.
Met vriendelijke groet,
Abonnementendienst.