Terug

welkomgift

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Probleem met aanmelden

Klacht

G. D.

Naar: Testaankoop

10/07/2025

ik ben lid since Maart en tot nu ik heb geen cadeautje gekregen omdat ik mijn abonnementsnummer invoer zonder resultaat Er staat een bericht dat aangeeft dat u een e-mail ontvangt als u bent geabonneerd of geregistreerd.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: G. D.

10/07/2025

Beste, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u sinds maart abonnee bent, maar nog geen welkomstcadeau heeft ontvangen. We vermoeden dat u geprobeerd heeft om uw abonneenummer in te geven op de website giftin.be, maar dat dit zonder resultaat bleef. De e-mail met de activatielink is mogelijk in uw map met ongewenste berichten (spam) terechtgekomen. Gelieve dit even na te kijken. (In sommige gevallen is er een fout in het geregistreerde e-mailadres, waardoor de link niet kan worden verzonden. Aangezien u ons zonet via e-mail heeft gecontacteerd, lijkt dit hier niet het geval te zijn.) Wat kan u doen: Ga naar giftin.be, vul uw abonneenummer in op de startpagina en klik op Aanmelden. Volg daarna de instructies om uw registratie te voltooien. Zodra uw account is aangemaakt, ontvangt u van onze partner Gift’in een bevestigingsmail waarin staat dat uw punten geactiveerd zijn. Als het probleem niet opgelost raakt via deze weg, raden we aan om Gift’in telefonisch te contacteren. Wij hebben helaas geen toegang tot hun databank en kunnen het probleem van hieruit niet rechtstreeks oplossen. U kan rechtstreeks contact opnemen met de klantendienst van Gift’in via het nummer 078251005 of via e-mail op contact@giftin.be. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform