Terug

Welke diensten?

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. M.

Naar: Testaankoop

28/02/2024

1,5 jaar ben ik terug aangesloten bij test aankoop, in die periode heb ik steeds betaald voor de tijdschriften die ik 1 keer heb ontvangen en zelfs 100 meter verder , bij cozy plus deze gaan afhalen.Ondertussen hebben jullie het lef om maandelijks een rekening te sturen die ondertussen meer dan 70 euro bedraagt voor tijdschriften die ik NIET ontvang.Ik heb mijn abbonement maanden geleden opgezegd en deze rekening word uiteraard NIET betaald wegens het niet ontvangen van de tijdschriften.Jullie hebben op deze manier contractbreuk gepleegd.Een medewerker van jullie heeft mij opgebeld om te zeggen op een bijzonder onvriendelijke toon dat ik moest betalen en ik de tijdschriften van de laatste 6 maanden zou ontvangen.Dit wil ik niet, ik kan niets doen met tijdschriften van 6 maand geleden.En ik laat mij niet uitmaken door een medewerker van jullie.Ik dien dan ook klacht in tegen jullie.Op deze manier mensen behandelen en geld stelen kan niet.

Berichten (6)

Testaankoop

Naar: E. M.

28/02/2024

Beste abonnee,Wij hebben uw verzoek aan de verantwoordelijke van de betrokken afdeling voorgelegd, zodat uw dossier zo spoedig mogelijk kan worden onderzocht.Wij gaan u hierover zo snel mogelijk terug contacteren.Met vriendelijke groetAbonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

Testaankoop

Naar: E. M.

21/03/2024

Geachte heer Matthys,Je kan je abonnement laten stoppen door ons hiervan ten laatste 15 werkdagen vóór het einde van de maand op de hoogte te brengen. De stopzetting kan doorgegeven worden per mail via onze contactpagina test-aankoop.be/contact/contacteer-ons, via een eenvoudige brief of door te bellen naar de abonnementendienst op het nummer 028923700.Bij nazicht van je abonnement, stellen we vast dat wij op 07 februari via ons contactformulier je mail met vraag tot stopzetting hebben ontvangen. Dit werd in orde gebracht en je abonnement werd beeindigd met ingang van 01/03/2024.Onze abonnees hebben toegang tot al onze hulp- en advieslijnen, krijgen toegang tot onze website test-aankoop.be met zijn rekenbladen en koopwijzers, je ontvangt onze tijdschriften en informatie over onze acties ter bescherming van de consument. Bij nazicht van je abonnement hebben we vastgesteld dat je gebruik hebt gemaakt van onze hulp- en adviesdiensten.We begrijpen je teleurstelling over het niet ontvangen van onze magazines. Telkens wij hierover bericht ontvingen, werd hiervoor het nodige gedaan en werd er ook telkens een nieuwe zending uitgevoerd van de magazines.Wij kunnen hierdoor niet ingaan op je vraag om de nog openstaande bijdragen niet meer op te vragen.Bij deze verzoeken wij je om deze abonnementsbijdragen voor een totaalbedrag van Eur70,58 aan ons over te maken. Na ontvangst van deze betaling zal je dossier volledig afgehandeld worden.Wij hopen je hiermee te hebben gea¯nformeerd.Twijfel niet om te contacteren op het nummer 028923700, als je hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

E. M.

Naar: Testaankoop

24/03/2024

Beste,Ik ga niet betalen voor magazines die ik nooit ontvangen heb.1 keer heb ik deze ontvangen op 1,5 jaar dat ik aangesloten was en zelfs niet op mijn adres maar in de Cozy plus.Steeds heb ik betaald en de laatste maanden heb ik meerdere mails naar jullie gestuurd wegens het niet ontvangen.Dat en wat de doorslag die beslist heeft van te stoppen met het lidmaatschap was een vrouwelijke medewerker van jullie die mij heeft opgebeld en bijzonder oneerbiedig heeft behandeld en zelfs bedreigd dat er maatregelen zouden volgen als ik niet betaalde.De magazines die jullie als bundel van de laatste 6 maanden zijn terug gestuurd via Bpost.Met vriendelijke groeten,Matthys Eddy.

Testaankoop

Naar: E. M.

25/03/2024

Geachte heer Matthys,Een ongelukkige ervaring is altijd jammer, het spijt ons te moeten zeggen dat we niet kunnen ingaan op je vraag om de nog openstaande bijdragen niet meer op te vragen.Twijfel niet om te contacteren op het nummer 028923700, als je hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

E. M.

Naar: Testaankoop

29/03/2024

Meer dan 10 keer heb ik betaald voor 1 tijdschrift dat ik ontvangen heb en nu zouden jullie nog eens meer dan 70 euro willen , ALWEER voor tijdschriften die ik niet ontvangen heb en zelfs al maanden daarvoor mijn opzeg had gedaan?NEEN, deze rekening word niet betaald.Zijn jullie niet beschaamd om mensen op deze wijze op te lichten.

Testaankoop

Naar: E. M.

29/03/2024

Geachte heer Matthys,Twijfel niet om te contacteren op het nummer 028923700, als je hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform