Terug

Wel betaald niets ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Takeaway

15/07/2018

Ik heb op 13/07 een bestelling geplaats bij de quick via takeaway.com. Dit is van mijn rekening gegaan maar ik heb geen bevestiging ontvangen. Mijn bestelling is ook nooit toegekomen. Ik heb contact opgenomen met de klantendienst. Waar ze me vroegen om enkele gegevens. Ik heb deze doorgestuurd samen met een betaalbewijs. Hier op kreeg ik de reactie dat de bestelling niet was doorgekomen. Dat ik nogmaals kon bestellen en dat ik een kortingsbon van - 10% kreeg. Dit compenseerde het bedrag van mijn bestelling natuurlijk niet. Ik heb dan nogmaals gevraagd hoe ik het bedrag kon recupereren. Waarop ze me nogmaals vroegen om mijn gegevens. Ik heb deze beantwoord en nog steeds geen antwoord ontvangen.

Berichten (1)

Takeaway

Naar: A. C.

15/07/2018

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform