Beste, wij zijn klant bij telenet. Wij zijn net terug overgeschakeld van orange naar telenet. De eerste 2 facturen hebben wij al niet ontvangen, waardoor deze uiteraard niet betaald werden. Hierdoor werd onze gsm afgesloten. Toen we dit doorhadden en de facturen (die trouwens ook niet zijn wat ze ons beloofd hebben) betaald hadden kan telenet onze telefoons niet terug openzetten. Ondertussen al 2 bezoekjes aan de winkel gebracht & 2x meer dan een uur aan de telefoon gehangen met de klantendienst die mij 4x in wacht zetten en uiteindelijk werd er OPGEHANGEN langs hun kant en niemand blijkt te weten of snappen hoe ze onze telefoon terug open krijgen. Ik ben momenteel hoogzwanger en kan elke moment bevallen, door deze fout bij telenet ben ik dus niet in de mogelijkheid nog maar IEMAND te contacteren indien mijn water breekt, wat mij uiteraard enorm bang maakt. Bij telenet zien ze het probleem niet en als ik de vraag stel maar wat moet ik nu doen als mijn water breekt en ik ben alleen thuis krijg ik het antwoord met een lach.. ja bevallen en naar het ziekenhuis gaan he. Ik voelde mij oprecht beledigd. En dit is zeker niet het eerste voorval wat wij hebben gehad met deze medewerker (Maxim Broos telenet winkel turnhout)