Beste, Ik ben sinds méér dan 12 jaar vaste klant bij Telenet omdat zij het ruimste aanbod bieden naar sport, films, series, … . Tot voorbije maand steeds trouwe fan geweest van hun service. Echter loopt het de spuigaten uit de voorbije maand. Bijna elke dag valt ons internet weg en dien ik de modem terug op te starten. En elke keer deelt men mij mee dat er ‘werken’ in de buurt zijn. Dit slaat op niets meer. Ik hou me al jaren correct aan de betalingen. En ik heb een abonnement voor Streamz, Play Sports, digitale tv, internet, … Dus ik betaal meer dan 110 euro per maand. Als ik me aan mijn verplichtingen moet houden, dan verwacht ik van Telenet op z’n minst hetzelfde. Voor wat, hoort wat. Ik verwacht een oplossing vanuit Telenet op korte termijn voor deze aanhoudende problemen alsook een compensatie voor de problemen van de voorbije maand. Ondertussen zijn we zelfs thuis continu gebonden aan 4G…