Beste,Twee jaar geleden lieten we in onze nieuwbouwwoning een warmtepomp van Vaillant installeren. Momenteel zitten we voor de tweede keer dit jaar reeds 4 weken zonder warm water en verwarming owv problemen met dit toestel. Voor de tweede keer dit jaar worden we voortdurend van het kastje naar de muur gestuurd door de consumentendienst/planningsdienst wanneer we een snellere oplossing vragen.Ondertussen na reeds 4 weken geen verwarming en warm water werd ons vrijdag 6/12 (nadat de mensen van Vaillant onze afspraak vergeten hadden in te boeken en dus niet waren komen opdagen voor de herstelling) vrijdag 13/12 als volgende datum doorgegeven. Dit is te laat! Ons geduld is op.Ondertussen hebben zowel mijn partner als ikzelf reeds gezondheidsklachten opgelopen, verschillende dagen geen inkomsten kunnen verwerven daar we als zelfstandigen werken en steeds verlof dienen te regelen voor de verschillende dagen dat er (zogenaamd) techniekers langskwamen.We hebben afgelopen weken verschillende telefoontjes gedaan naar de consumentendienst van Vaillant - uren hebben we in wacht gestaan en onze centen zien wegtikken, telkens kregen we vervolgens het antwoord dat men niets anders voor ons kon doen of werd onze verbinding gewoon afgebroken.Ondertussen hebben we elektrische vuurtjes aangeschaft om ons alsnog iets te kunnen verwarmen in deze tijden van vriestemperaturen en zien we onze elektriciteitsrekening (naast de telefoonrekening) stijgen.Wij verwachten een snellere oplossing en een degelijke compensatie/schadevergoeding.Mvg