Terug

Weken zonder warm water en verwarming

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. B.

Naar: VAILLANT

09/12/2019

Beste,Twee jaar geleden lieten we in onze nieuwbouwwoning een warmtepomp van Vaillant installeren. Momenteel zitten we voor de tweede keer dit jaar reeds 4 weken zonder warm water en verwarming owv problemen met dit toestel. Voor de tweede keer dit jaar worden we voortdurend van het kastje naar de muur gestuurd door de consumentendienst/planningsdienst wanneer we een snellere oplossing vragen.Ondertussen na reeds 4 weken geen verwarming en warm water werd ons vrijdag 6/12 (nadat de mensen van Vaillant onze afspraak vergeten hadden in te boeken en dus niet waren komen opdagen voor de herstelling) vrijdag 13/12 als volgende datum doorgegeven. Dit is te laat! Ons geduld is op.Ondertussen hebben zowel mijn partner als ikzelf reeds gezondheidsklachten opgelopen, verschillende dagen geen inkomsten kunnen verwerven daar we als zelfstandigen werken en steeds verlof dienen te regelen voor de verschillende dagen dat er (zogenaamd) techniekers langskwamen.We hebben afgelopen weken verschillende telefoontjes gedaan naar de consumentendienst van Vaillant - uren hebben we in wacht gestaan en onze centen zien wegtikken, telkens kregen we vervolgens het antwoord dat men niets anders voor ons kon doen of werd onze verbinding gewoon afgebroken.Ondertussen hebben we elektrische vuurtjes aangeschaft om ons alsnog iets te kunnen verwarmen in deze tijden van vriestemperaturen en zien we onze elektriciteitsrekening (naast de telefoonrekening) stijgen.Wij verwachten een snellere oplossing en een degelijke compensatie/schadevergoeding.Mvg

Berichten (1)

VAILLANT

Naar: L. B.

10/12/2019

O.Ref/CM-V03889791Beste mevrouw Baumans,Wij hebben uw mail goed ontvangen waarvoor onze dank.Zoals zojuist besproken aan telefoon willen wij U melden dat wij de afspraak op 13/12/2019 hebben ingepland en dit op vraag van de installateur. De installatie diende afgekoppeld te worden door de installateur daar deze warmtepomp zich in een kleine ruimte begeeft en er op de warmtepomp een koeltechnische interventie dient te gebeuren.De vorige interventie hebben wij reeds commercieel gratis ingepland ook al is de warmtepomp reeds buiten garantie. De interventie van 13/12/2019 zal eveneens commercieel aangeboden worden. De techniekers zijn hieromtrent reeds op de hoogte van.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mevrouw Baumans, met de meeste hoogachting.Lieve FlamandKlachtenmedewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone 32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform