Geachteop 31 mei 2022 ontving ik een zending van uw bedrijf met daarbij een factuur voor deze zending. Ik liet op dat moment via mail weten dat ik hier niet in geïnteresseerd was en heb de retourgegevens hiervoor opgevraagd. Ik heb deze gegevens niet van u ontvangen. Ik kreeg als antwoord volgende mail.Van: Amanda Koelewijn [amandakoelewijn@edelcollecties.com]Date: wo 1 jun. 2022 om 13:36Subject: Reactie op uw berichtTo: xxx Geachte meneer/mevrouw , Bedankt voor uw bericht. Jammer dat u het zo heeft ervaren, dat spijt mij. Verzamelen moet een plezier zijn, en dat is wat heel veel verzamelaars ook van ons verwachten en op dit moment zo fijn beleven!Echter wil ik uw beschuldiging wel tegenspreken. In de gratis kennismakings-aanbieding waar u zich toch zelf voor heeft ingeschreven is het volgende duidelijk vermeld en had u dus kunnen/moeten lezen: Deze primeur is uitgegeven onder streng toezicht als onderdeel van een collectie. Als service krijgt u nu ook geheel vrijblijvend de volgende uitgiften. U bent nu verzekerd van levering, korting én de cadeaus. Lees daarvoor de Verstandig Verzamelen Instructies die straks ook bij de levering van uw bestelling is bijgesloten. U bent natuurlijk niets verplicht! Uitschrijven kan nu al heel gemakkelijk door een e-mail te sturen naar: info@edelcollecties.comBedankt! Wij hebben uw uitschrijving niet ontvangen. Natuurlijk bent u niets verplicht en wil ik er ook absoluut geen halszaak van maken. Daarom besluit ik nu om u de betwiste zending cadeau aan te bieden. Zo bent u ons niets meer verschuldigd en kan het dossier worden gesloten. Dat heb ik nu gedaan en bevestig ik u bij deze. Het is belangrijk goed de aanbiedingen te lezen, dat voorkomt discussie en kosten achteraf. Wij zijn extra transparant en verwachten dan ook dat de besteller dit goed meekrijgt. Voor nu is het afgesloten. Rest mij u en de uwen heel veel gezondheid toe te wensen! Met vriendelijke groet, Amanda Koelewijn Edel Collecties vestiging in Nederland:Edel Collecties bvEinsteinweg 5Postbus 111, 3750 GC Bunschotene-mail: info@edelcollecties.nl vestiging in België:Edel Collecties NVParklaan 22, bus 12Postbus 11206, 2300 Turnhoute-mail: info@edelcollecties.be Reageren doet u het snelst door een e-mail te sturen: Nederland: info@edelcollecties.nlBelgië: info@edelcollecties.be Telefonisch zijn wij bereikbaar van dinsdag tot en met donderdagVan 08.30 uur tot 12.00 uur. Bedankt!Nederland: 033-2982353 België: 014/48.08.59 ****************************************************************************THIS E-MAIL MAY CONTAIN CONFIDENTIAL, AND/OR PRIVILEGED INFORMATION INTENDEDFOR USE OF THE ADDRESSEE ONLY.IF YOU ARE NOT THE ADDRESSEE, OR THE PERSONRESPONSIBLE FOR DELIVERING IT TO THE ADDRESSEE, YOU MAY NOT COPY OR DELIVERTHIS TO ANYONE ELSE. IF YOU HAVE RECEIVED THIS E-MAIL BY MISTAKE, PLEASENOTIFY US IMMEDIATELY.*************************************************************************** Van: xxxDatum: dinsdag 31 mei 2022 om 22:15Aan: info@edelcollecties.com [info@edelcollecties.com]Onderwerp: Ontvangen pakket retourneren Goeiedag Ik vond vandaag het pakket harry potter 49 in mijn brievenbus. Daarbij zat een factuur met nummer 13053368, relatienummer 3045630.Ik heb deze zending niet besteld of gevraagd, dus zou ik graag van uw dienst een retourlabel ontvangen, zoals vermeld in de begeleidende brief. Graag ook mijn gegevens uit uw mailinglijst verwijderen aub. Ik heb geen interesse in verdere zendingen. Bedankt! Met vriendelijke groeten Ik verwachtte dan ook dat ik hier niks meer van zou horen. Integendeel, ik krijg tot nu toe elke week een betalingsherinnering in de brievenbus, en dan ook nog eens per mail.Ik stuurde hierop opnieuw een mail naar uw diensten op 23 juni en 6 juli 2022, maar deze blijven tot op vandaag onbeantwoord. Ik kijk ook dagelijks mijn spamfolder na, daar is ook geen mail terug te vinden.Daarom herhaal ik mijn vraag via dit platform: bezorg mij aub de retourgegevens voor deze zending of zet mijn dossier stop zoals beloofd in de eerste (en enige) mail die ik van u ontving.Bedankt en groeten