Terug

weinig tot geen contact of concrete antwoorden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. S.

Naar: ALDI

26/01/2024

- Aankoop van theelichtjes die bij gebruik vuur veroorzaakte- Aankoop vervallen producten----- Brand bij gebruik van product- Wegwerpen aangekochte voeding----Mails verstuurd ivm de veroorzaakte schade, met foto's die werden genomen. De foto's werden in vraag gesteld als niet duidelijk. Zeven mails over en weer zonder een duidelijk antwoord, dat tot op heden 18 dagen duurt

Berichten (1)

ALDI

Naar: K. S.

29/01/2024

Geachte mijnheer Smits,We vinden het erg vervelend dat je het gevoel hebt niet correct behandeld te zijn door onze klantendienst.We namen persoonlijk contact met je op en zullen je klacht verder behandelen via persoonlijke communicatie via mail.Met vriendelijke groet,LiesHet ALDI-teamSteeds op de hoogte blijven? Da’s slim! Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.Ken je onze verse producten al' Voor meer informatie, klik hier.Heb je nog vragen? Gelieve deze mail te beantwoorden of bezoek onze website: www.aldi.beDossiernummer: 02258778Deze dienst wordt je aangeboden door ALDI Holding nv, Keerstraat 4, 9420 Erpe-Mere. ALDI Holding nv is een verwerker voor de regionale hoofdkantoren. Door je postcode in te geven bij het contactformulier, kan je vinden welk regionaal hoofdkantoor verantwoordelijk is voor welke postcode.RPR Dendermonde BE0 456 815 659 - IBAN: BE04 0016 9424 3931 BIC: GEBABEBB© ALDI Holding nvStartpagina Contact bescherming--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- thread::M9mvD_KyMs2LhyF3IX8vgT8::


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform