Terug

Weigert te leveren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: FNAC BELGIUM

11/12/2023

Op 18 augustus 2023 plaatste ik een bestelling voor een Sony lens. Het betrof een vrij sterke promotie zichtbaar op de website van Fnac. Deze is betaald met Visa. 1u45 later krijg ik de melding dat de bestelling zal worden terugbetaald zonder verdere uitleg. Ik protesteerde en melde dat ik geen terugbetaling wensten maar wel de door mij bestelde en betaalde goederen. Ik verwees hier ook naar mijn recht als consument de goederen te ontvangen aan de geafficheerde prijs. Na heel veel moeite ben ik er achter gekomen dat het een zogezegde onderaannemer is die het platform van Fnac gebruikt en is gevestigd in Gran Canaria. Fnac poogt er steeds vanonder te komen door dat naar die partij door te schuiven daar waar dit nergens zichtbaar was bij de bestelling. Ik beschik over tal van printscreens waarmee ik kan bewijzen dat dit een effectieve promotie was en niet zomaar een fout in de prijs.

Berichten (3)

P. V.

Naar: FNAC BELGIUM

28/12/2023

Beste,Hierbij een reminder ivm de klacht die ik geruime tijd geleden formuleerde. Ik hou niet van stilzwijgen. Dus ik kijk uit naar een oplossing anders zie ik me helaas genoodzaakt verdere eventueel gerechtelijke stappen te ondernemen.Met vriendelijke groetenPatrick Verheeken

FNAC BELGIUM

Naar: P. V.

29/12/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Wij begrijpen uw teleurstelling maar de verkopers die aanwezig zijn op onze plateforme hebben het recht om een bestelling te weigeren en te annuleren.Hiertegen kunnen wij hun als Fnac niet verplichten om toch het product op te sturen.Als Fnac zijn wij wel volledig verantwoordelijk voor het feit dat u ofwel het product ontvangt vanuit de verkoper, ofwel dat u een volledige terugbetaling kan ontvangen.Voor meer info overs onze Market Place verwijs ik u door naar onze algemene verkoopsvoorwaarde die aanwezig zijn op onze platform en waarmee u akkoord bent gegaan bij uw bestelling s:www.nl.fnac.be/Help/cgv-fnac-marketplacebl=footerWij danken u bij voorbaat voor uw begrip en medewerking !Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

P. V.

Naar: FNAC BELGIUM

29/12/2023

Beste,Ik ben hiermee niet akkoord en zal ook niet stoppen jullie hierover te achtervolgen. Jullie faciliteren het platform dus het is jullie verantwoordelijkheid. Volgende stappen zullen worden ondernomen. Als u trouwens kijkt naar de printscreen van de advertentie (die is bijgevoegd) dan kan je daaruit onmogelijk afleiden dat dit product wordt aangeboden door een derde partij. Voor mij is dit misleidende reclame waarin een rechter me wellicht zal volgen. Er staat daar trouwens netjes bij 'prijsdaling' dus roep jullie wederverkoper tot de orde!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform