Geachte Mevrouw Celine,
Hartelijk dank voor uw bericht via Test-Aankoop. Wij betreuren ten zeerste dat u problemen ondervindt met uw Blaupunkt Bluebot Xtreme, die u op 1 februari 2023 in onze winkel heeft gekocht.
Naar aanleiding van uw klacht en het onderzoek van onze hersteldienst, is gebleken dat uw Bluebot Xtreme aanzienlijke vervuiling en vloeistofschade vertoont. Deze bevindingen worden ondersteund door foto's die als bewijs dienen en bij dit antwoord zijn gevoegd.
De vervuiling in het toestel is dermate ernstig dat mechanische onderdelen hierdoor geblokkeerd raken. Hoewel wij begrijpen dat enig stof in een stofzuiger onvermijdelijk is, overschrijdt de mate van vervuiling in uw geval hetgeen redelijkerwijs te verwachten valt bij normaal gebruik en onderhoud, zoals omschreven in de handleiding.
Daarnaast is er sprake van vloeistofschade, wat eveneens een aanzienlijke impact heeft op de functionaliteit van de Bluebot Xtreme. Vloeistofschade is een specifiek probleem dat doorgaans niet onder de fabrieksgarantie valt, aangezien het vaak het gevolg is van een accidenteel contact met vloeistoffen.
Wij begrijpen dat dit vervelend is voor u. Echter, de combinatie van ernstige vervuiling en vloeistofschade heeft ertoe geleid dat de garantie op uw Bluebot Xtreme is komen te vervallen. Dit betekent dat een kosteloze reparatie of vervanging helaas niet mogelijk is.
Onze hersteldienst heeft een prijsopgave opgesteld voor de noodzakelijke reparaties en reiniging van het toestel. Dit omvat het vervangen van de defecte onderdelen en een grondige reiniging om de vervuiling te verwijderen. U bent uiteraard vrij om te beslissen of u van deze offerte gebruik wenst te maken.
Wij hechten veel waarde aan tevreden klanten en betreuren het dat we u in dit geval niet de service kunnen bieden die u wellicht verwacht. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Glenn van Coolblue
Backoffice Medewerker
Alles voor een glimlach
Coolblue.be
Borsbeeksebrug 28
2600 Berchem
E-mail:
klantenservice@coolblue.be
Tel: 03 808 27 00
On February 17, 2025 at 11:15 :AM GMT+1 klachten@test-aankoop.be wrote: