Beste, zaterdag 16/04/22 heb ik een auto gekocht met 7 zitplaatsen bij Cardoen Wilrijk. Deze ging ik op vrijdag 22/04/22 afhalen. Na uitwisseling van de nodige documenten, merkten we op dat de 2 achterste stoelen ontbraken. Ons werd verteld dat de stoelen nog besteld moesten worden omdat de oude zogezegd afgekeurd zouden zijn terwijl we al een keuringsbewijs hadden ontvangen. Toen we de verkoop wouden annuleren, beweerde de verantwoordelijke dat we een auto hebben aangekocht met 5 stoelen. We hebben duidelijke foto's van de auto gemaakt tijdens onze eerste bezichtiging waarop 7 stoelen zichtbaar zijn en toonden ze ook. Daarna bood hij zijn excuses aan maar zei dat ik toch een deel van de schadevergoeding moest betalen. Ik zou deze schadevergoeding kunnen gebruiken als waardebon bij aankoop van een andere wagen bij Cardoen. De fout ligt volledig bij Cardoen dus is het onterecht dat ik niet het volledige bedrag terug krijg. Ik wil mijn geld terug.