Geachte mevrouw/heer,
Op 11/05/2024kocht ik een Frilec BONN 375-V-HE-040DDI in uw winkel en betaalde ik er 554€ voor.
Na 7 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, sinds 14/01/2025 koelt de koelkast niets meer.
Op 14/01/2024 e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen of een heel snel herstel gezien het een toestel is dat men dagelijks gebruikt.
Noch een snel herstel, noch een vervanging werd aangeboden, zelfs na een herhaalde telefonische vraag op 15/01/2024.
Voor het herstel moest ik volgens de medewerker van Elektro Loeters wachten tot de fabrikant mij contacteerde en hij kon mij geen enkele info geven wanneer dit zou zijn. Aangezien er geen snel herstel werd aangeboden, koos ik voor vervanging van het toestel. Dit werd geweigerd door de medewerker, ik moest volgens hem wachten op herstel van het toestel ongeacht hoe lang dit zou duren.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Cathy Van Sweevelt
Bijlagen:
• Betalingsbewijs