Terug

Weigering vervanging tussenstukje stoomreiniger

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

M. R.

Naar: bol.com

19/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 16 mei 2023 kocht ik Kärcher SC 5 EasyFix Premium stoomreiniger op bol com en betaalde ik er 420 euro voor., extra accessoires inbegrepen Na een tussenstukje een eerste maal gebruikt te hebben vanaf de aankoop brak er een pinnetje af waardoor de stoomreiniger niet meer bruikbaar is voor het grootste gedeelte. Meer specifiek, [BESCHRIJVING VAN HET DEFECT]. Het betreft de144 Point jet nozzle complete PA (4.130-021.0) apart aankoopbaar voor 12 euro. Op 30 april 2024 e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek is afgewezen omdat het buiten fabrieksgarantie zou vallen.Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande. Eerder nam ik ook al contact op met karcher zelf die me doorverwees naar bol.com. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het tussenstukje dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs van de stoomreiniger. Met vriendelijke groet, Geert steendam Bijlagen: • factuur

Bemiddeling door Testaankoop 26 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform