Terug

Weigering vervanging SIM kaart

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. H.

Naar: Proximus

19/04/2020

Beste, op 10/04/2020 stelde ik volgende vraag via Proximus chat :Beste, net voor de Coronacrisis kocht ik een nieuwe Android smartphone omdat mijn oude Windows smartphone geen Whatsapp meer ondersteunt. Mijn nieuwe smartphone gebruikt echter een nano simkaart terwijl mijn simkaart (Pay&Go) enkel van type micro is. Nu de winkels gesloten zijn vroeg ik me af of er mogelijkheid is om de kaart om te ruilen via de post zoals jullie bijvoorbeeld doen bij nieuwe kaarten. Kunnen jullie een nieuwe kaart opsturen? .Het antwoord van de helpdesk was dat men mij enkel ofwel een nieuwe pre-paid simkaart (met dus met nieuw nummer) kon opsturen ofwel dat mijn kaart moest gekoppeld worden aan een abonnement. Gezien het geringe gebruik van mijn GSM zag ik een abonnement niet zitten en een nieuw nummer is natuurlijk ook geen optie. Waarom is het niet mogelijk om in deze tijden van Corona een Pay&Go kaart te vervangen?Met vriendelijke groeten.Geert Herremans Bijgevoegd de volledige chat

Berichten (1)

Proximus

Naar: G. H.

28/04/2020

Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,KarenHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOf bel ons gratis op 0800 22 800Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Sensitivity: Internal Use OnlyThis e-mail cannot be used for other purposes than Proximus business use. See more on s:www.proximus.be/maildisclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform