Beste, in oktober 2022 heeft men mij op de klantendienst GEWEIGERD om een variabel contract te geven voor gas en hebben ze mij een vast contract gegeven aan een heel hoog tarief. Ik heb hier NOOIT om gevraagd. Daardoor krijg ik in oktoer 2023 een afrekening van 6.500 euro! bovenop de 2400 euro die ik al betaald had!! (wat overeenstemt met het normale tarief). Ik heb reeds meerdere malen gebeld (als je er binnen geraakt) om te reklameren en die klacht bleef steeds in behandeling!! Zij zouden het nazien en iets laten weten! NIET dus! Via het contactformulier GEEN reactie. Gezocht naar adres! en aangetekend schrijven opgestuurd. Uiteindelijk antwoord : ze kunnen niets terugvinden over de vraag naar een variabel tarief!! Dat ze de telefoongesprekken nakijken!!! Doen ze NIET!! Ze verwijzen steeds naar de telefonische klantendienst voor vragen en oplossingen maar daar wordt men NIET geholpen. KLANTONVRIENDELIJK!!