Terug

Weigering variabel tarief voor gas in oktober 022.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Luminus

21/12/2023

Beste, in oktober 2022 heeft men mij op de klantendienst GEWEIGERD om een variabel contract te geven voor gas en hebben ze mij een vast contract gegeven aan een heel hoog tarief. Ik heb hier NOOIT om gevraagd. Daardoor krijg ik in oktoer 2023 een afrekening van 6.500 euro! bovenop de 2400 euro die ik al betaald had!! (wat overeenstemt met het normale tarief). Ik heb reeds meerdere malen gebeld (als je er binnen geraakt) om te reklameren en die klacht bleef steeds in behandeling!! Zij zouden het nazien en iets laten weten! NIET dus! Via het contactformulier GEEN reactie. Gezocht naar adres! en aangetekend schrijven opgestuurd. Uiteindelijk antwoord : ze kunnen niets terugvinden over de vraag naar een variabel tarief!! Dat ze de telefoongesprekken nakijken!!! Doen ze NIET!! Ze verwijzen steeds naar de telefonische klantendienst voor vragen en oplossingen maar daar wordt men NIET geholpen. KLANTONVRIENDELIJK!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform