Geachte mevrouw/heer,
Op 8 oktober 2024 heb ik in uw online winkel een F1 24 PS5 gekocht, waarbij ik het bedrag van € 46.99 heb betaald.
Bij de in gebruikname van het product, die plaatsvond op 10 oktober, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 10 oktober contact opgenomen met de klantendienst die de omruiling van dit product met het correcte product regelde. Deze kon ik in de winkel te Kuurne omruilen voor F1 24 PS4 (Order nummer 84093933).
Op 11 oktober antwoordde u in de winkel dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd omdat de plastic folie van het product was. Ter verduidelijking, dit betreft geen zegel of breken van één of andere zegel, maar een plastic verpakking.
Ik betwist het bovenstaande omdat reeds aan de klantendienst was vermeld dat deze folie niet aanwezig was en dit geen enkel probleem zou veroorzaken. Daarenboven worden dagelijks producten teruggenomen waarvan de originele verpakken zelfs werd opgemaakt (wat hier niet eens het geval is).
Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de aankoop te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van € 46,99 .
Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.