Beste, ik kocht voor het werk een Lenovo desktop pc in maart 2023. Sinds de aankoop heeft de pc steeds dezelfde foutmeldingen en crasht. De pc is al 2 keer teruggestuurd naar de hersteldienst en een tiental keer op afstand overgenomen door een technieker. De pc is nog nooit gebruikt kunnen worden waarvoor deze aangekocht werd, doordat de crashes zich blijven voordoen en we dus niet kunnen vertrouwen op het toestel voor het verwerken van 3D data. 2 laptops van hetzelfde merk werken binnen ons bedrijf perfect met dezelfde software. Aangezien de desktop crasht tijdens het verwerken van simpele Word documenten alsook bij zwaarder grafisch werk, lijkt het niet aan de gebruikte software te liggen. Ook het meermaals volledig resetten van de Windows versie blijkt na 5 keer niets uit te halen. De terugkerende foutmelding in de logboeken van Windows is Kernel Power, waarop de pc een BSOD geeft en opnieuw opstart. Het toestel is nog steeds binnen garantie, maar Lenovo wil hierin niet tussenkomen voor een eventuele vervanging van het toestel of tegemoetkoming.