Terug

weigering van terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: C&A Webshop

24/06/2020

Beste,begin april deed ik een bestelling bij c&a online shop(10 artikelen) ter waarde van 84,18 euro.Ik ontving een bevestiging van de ontvangst van mijn bestelling alsook een standaardbrief dat gezien de coronatijden ik geduld moest hebben.Het duurde 3 weken vooraleer er een pakket arriveerde : een grote doos met maar 1 artikel erin.De doos was rondomrond opengesneden en toegekleefd met een sticker van BPost die het pakket leverde.Bpost stuurde een mail dat mijn pakket was beschadigd.Ik heb meteen BPost gemaild met de boodschap dat mijn pakket was opengemaakt en dat 9 artikelen waren verdwenen.Er werd mij geantwoord dat ik geen klacht kon indienen omdat ik ontvanger ben en geen verzender.Er werd bij vermeld dat c&a slechts 6 dagen had om een klacht in te dienen.Ook c&a heb ik gemaild met de boodschap dat mijn pakket onvolledig was en dat ze 6 dagen hadden om een klacht in te dienen.Weer ontving ik een standaardmail dat ik geduld moest hebben ,dat mijn mail ging behandeld worden.Na 2 weken kreeg ik dan antwoord van c&a dat ze geen terugbetaling konden doen omdat ze te laat waren bij BPost om hun geld te reclameren.Ik heb meerdere malen gereageerd hiermee niet akkoord te zijn en wacht nu nog steeds op een antwoord.Het kan toch niet zijn dat ik opdraai voor deze kosten.Ik heb op tijd gereageerd zowel naar BPost toe als naar C&A toe.Hoe zit dat met klantenbescherming?Ik had graag een terugbetaling gekregen of een tegoedbon ter waarde van 84,18 euro.Op mijn mails wordt nu niet meer gereageerd.MVG

Berichten (8)

C&A Webshop

Naar: K. M.

24/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

C&A Webshop

Naar: K. M.

25/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

K. M.

Naar: C&A Webshop

01/07/2020

Geachte medewerker c&a online shop,zoals gevraagd volgt hier de lijst van de ontbrekende artikelen van bestelling 1325178670 : art 1 : 2081693.2 longsleeve geruit van 9,90euro / art 2 : 2070968.2 blouse van 10,90euro / art 3 : 2087796.1 : sweatshirt geruit van 5,90euro / art 4 : 2066792.1 basic cardigan van 5,99 euro / art 5 : 2039935.1 bikinitop 90E van 4,90euro / art 6 : 2051494.2 fleecejack van 4,99euro / art 7 : 2066689.1 broek van 12,90euro / art 8 : 2083288.1 sweatshirt van 12,90euro / art 9 : 2026870.2 43-46 van 5,90euro .Dit alles voor een totaal van 74,28 euro.Ik hoop dat u hiermee voldoende infomatie hebt om dit probleem op te lossen.Met vriendelijke groeten

C&A Webshop

Naar: K. M.

01/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

K. M.

Naar: C&A Webshop

15/07/2020

Geachte medewerker van C&A online shop, ondertussen zijn er weer 14 dagen verstreken zonder enig antwoord op alle mails.Ik vraag mij af wanneer dit probleem opgelost gaat geraken????Enkel onpersoonlijke standaardmails worden er verzonden....Een fijne klantenservice is dit niet!MVG Mannaert Karina

C&A Webshop

Naar: K. M.

15/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

K. M.

Naar: C&A Webshop

12/08/2020

geachte medewerker van c&a online shop,reeds 3 weken wacht ik op een antwoord op mijn mail.Enkel een gewone standaardmail heb ik ontvangen waarin mij werd gevraagd geduld te hebben!En ik heb ,vind ik, al genoeg geduld gehad.Het betreft een bestelling nr 1325178670 voor een bedrag van 84,18euro.U hebt mij een lijst gevraagd met de desbetreffende artikelen en ik ging er van uit dat u zou overgaan tot terugbetaling,in cash of met een tegoedbon.Tot op vandaag wordt er niet meer gereageerd op mijn mails.Ik ga nog 1 week wachten en dan worden de advocaten ingeschakeld van testaankoop.Dit is echt een jammere zaak.U laat mij opdraaien voor een diefstal bij BPost

C&A Webshop

Naar: K. M.

12/08/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform