Beste,
Graag komen ook wij hier op terug en geven wij nogmaals aan hierover geen schrijven, noch een mail te hebben mogen ontvangen: niet in de INBOX, nog in de SPAM, nog in de junkinbox.
Ik denk dat wij hier niet in de fout zijn gegaan alsook wil ik nogmaals herhalen dat jullie eigen medewerkers aan de balie niet op de hoogte waren van de uurswijziging en ons incorrecte informatie hebben verschaft alsook ons documenten hebben gegeven die de originele oude vluchturen van 13u50 vermelden.
We blijven bij deze bij ons standpunt wat betreft de terugbetaling van de extra kosten voor de vliegtickets (en een eventuele extra vergoeding),
In voorgaande mails is deze discussie inderdaad al gevoerd, maar we blijven bij ons standpunt dat Connections hier in de fout is gegaan. We waren niet geïnformeerd, in tegenstelling tot wat jullie melden, en we hebben foutieve informatie gekregen aan de Connections balie op de luchthaven van jullie eigen medewerkers: zie documenten bijgevoegd in de vorige mail met als bijlagen: de op dat moment afgedrukte en afgegeven documenten waarop de oorspronkelijke vluchturen staan vermeld.
Hopende op een positief antwoord,
Met vriendelijke groeten,
Stefan Van Rooy