Beste,Via Ibood heb ik tegoedbonnen voor Hello Fresh aangekocht, getiteld 3x HelloFresh Maaltijd voor 2 Personen.Na betaling kregen we de tegoedbonnen digitaal toe gestuurd, hier stonden 2 gebruiksmethoden aangegeven, 1 voor nieuwe klanten, en 1 mocht je al een account hebben.De methode wanneer er al een account was werktte niet, dus werd er aangeraden van de nieuwe klant methode te gebruiken, dit werktte enige tijd goed, maar bij de 4de en laatste bon werd onze bestelling plots last minute afgezegd.Hierbij hebben we telefonisch contact opgezocht met Hello Fresh, en ging men het uitzoeken, en mij 10 minuten later terugbellen.Dit gebeurde echter niet, dus belden we nogmaals, waarbij men aangaf dat de bon enkel voor nieuwe klanten zou zijn, wat niet het geval is.Toen ik dit vermeldde werd er aangeraden om dit via chat te bespreken zodat ik screenshots kon aanleveren.Hier werd terug aangehaald dat het enkel om nieuwe klanten zou gaan, en werd verwezen naar de eerste methode van gebruik als bewijs.Wanneer ik aankaartte dat er een tweede methode vermeld stond, die duidelijk aangeeft dat andere mensen deze ook zouden kunnen gebruiken, werd ik bot afgewimpeld, met de vermelding dat zij niets voor mij konden betekenen.Wanneer ik extra info probeerde te verkrijgen wie mij wel kon helpen werd ik meermaals bot afgeketst.Dit is helaas de situatie tot op dit moment.Mvg,Pieter