Terug

Weigering van tegoedbon

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. L.

Naar: Hello Fresh

06/12/2023

Beste,Via Ibood heb ik tegoedbonnen voor Hello Fresh aangekocht, getiteld 3x HelloFresh Maaltijd voor 2 Personen.Na betaling kregen we de tegoedbonnen digitaal toe gestuurd, hier stonden 2 gebruiksmethoden aangegeven, 1 voor nieuwe klanten, en 1 mocht je al een account hebben.De methode wanneer er al een account was werktte niet, dus werd er aangeraden van de nieuwe klant methode te gebruiken, dit werktte enige tijd goed, maar bij de 4de en laatste bon werd onze bestelling plots last minute afgezegd.Hierbij hebben we telefonisch contact opgezocht met Hello Fresh, en ging men het uitzoeken, en mij 10 minuten later terugbellen.Dit gebeurde echter niet, dus belden we nogmaals, waarbij men aangaf dat de bon enkel voor nieuwe klanten zou zijn, wat niet het geval is.Toen ik dit vermeldde werd er aangeraden om dit via chat te bespreken zodat ik screenshots kon aanleveren.Hier werd terug aangehaald dat het enkel om nieuwe klanten zou gaan, en werd verwezen naar de eerste methode van gebruik als bewijs.Wanneer ik aankaartte dat er een tweede methode vermeld stond, die duidelijk aangeeft dat andere mensen deze ook zouden kunnen gebruiken, werd ik bot afgewimpeld, met de vermelding dat zij niets voor mij konden betekenen.Wanneer ik extra info probeerde te verkrijgen wie mij wel kon helpen werd ik meermaals bot afgeketst.Dit is helaas de situatie tot op dit moment.Mvg,Pieter

Berichten (3)

Hello Fresh

Naar: P. L.

07/12/2023

Beste Pieter,Bedankt voor je bericht.De actie van Ibood is inderdaad ook geldig voor bestaande klanten, alleenwel als het lidmaatschap al langer dan 3 maanden is opgezegd. In een actieflidmaatschap is dit dus niet geldig. Omdat je meerdere keren in deafgelopen tijd gebruik hebt gemaakt van deze actie is dat dus helaas nietmogelijk. Verder zie ik dat er een tegoed in je account staat ter waardevan de korting, dus dat zou met je volgende box moeten worden verrekend.Voor deze betaalde kortingen zou het dus opgelost moeten zijn. Hierna kanje dus beter geen nieuwe korting kopen, omdat je niet langer dan 3 maandengeleden hebt opgezegd.Groetjes,Amber van HelloFreshOn Wed, Dec 6, 2023 at 9:17'¯PM

P. L.

Naar: Hello Fresh

07/12/2023

Beste Amber,Hartelijk dank voor je antwoord.Ik vind dit wel zeer merkwaardig om te horen, aangezien dit nergens bij IBood vermeld werd wanneer we deze aankochten.Ik ben nu nogmaals gaan kijken, en bij de digitale code staat hier ook niets over vermeld.Dit zou dus betekenen dat deze bon valse marketing is, en IBood gelogen heeft over wat deze bon juist inhoud.Persoonlijk lijkt me dit zeer straf, zeker aangezien ik zeer vaak in de afgelopen 5 tot 10 jaar bij IBood gekocht heb, en nog nooit foute info gekregen heb.Alvast bedankt om dit verder uit te zoeken.Mvg,Pieter

Hello Fresh

Naar: P. L.

08/12/2023

Hi Pieter,Bedankt voor je bericht en ik begrijp dat het heel vervelend is. Ik heb heteven verder uitgezocht en de campagne er nogmaals bij gepakt. Echter, zieik dat het zelf gaat om klanten die al 12 maanden geen lid meer zijn (inplaats van 3 zoals eerder werd gezegd).Bij de campagne staat onder productinformatie het kopje: Hoe werkt het? methieronder: ''De actie geldt voor nieuwe en oude-thuiskoks die meer dan 12maanden geleden hun lidmaatschap hebben opgezegd." hierdoor kangeconcludeerd worden dat je helaas niet aan de voorwaarden voldoet.Helaas kan ik je daarom niet verder helpen. Aangezien er is betaald aaniBood kan je het beste contact opnemen met hen voor een eventueleoplossing.Excuses hiervoor.Met vriendelijke groet,Amber van HelloFreshOp do 7 dec 2023 om 17:11 schreef -- CONFIDENTIALITY NOTICE: This message (including any attachments) is confidential and may be privileged. It may be read, copied and used only by the intended recipient. If you have received it in error please contact the sender (by return e-mail) immediately and delete this message. Any unauthorized use or dissemination of this message in whole or in parts is strictly prohibited. -- CONFIDENTIALITY NOTICE: This message (including any attachments) is confidential and may be privileged. It may be read, copied and used only by the intended recipient. If you have received it in error please contact the sender (by return e-mail) immediately and delete this message. Any unauthorized use or dissemination of this message in whole or in parts is strictly prohibited.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform