Terug

weigering van retour via herroepingsrecht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: X²O

13/01/2021

Beste,Ik bestelde een douchebak bij x20 die geleverd werd op 5/1/'21. Vandaag, 13/1/'21 (binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na levering) contacteerde ik x2o om te vermelden dat de douchebak niet de juiste afmetingen heeft en ik deze dus zal moeten retourneren. De douchebak is ongebruikt en nog volledig in originele verpakking.Wat daarna volgt is een hallucinante situatie waarbij men botweg weigert om retour mogelijk te maken, noch via terug meegeven via een volgende levering, noch door zelf terug te brengen naar hun winkel. Dit is volledig in strijd met de wettelijke verplichting om dit wel degelijk mogelijk te maken vandaar mijn vraag tot interventie.Mvg,Peter Van der Vennet

Berichten (1)

X²O

Naar: P. V.

13/01/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Uw aanvraag (209379) is bijgewerkt. Als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, reageer dan op dit e-mailbericht.----------------------------------------------Alessandro, 13 jan. 2021 15:51 CETDeze aanvraag is gesloten en samengevoegd met aanvraag 208809 "retour douchebak wegens te klein".----------------------------------------------Klachtenbox, 13 jan. 2021 14:44 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van X ²O.[5LKP87-5DZL] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van X ²O.[5LKP87-5DZL]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform