Terug

weigering van pin en puk code

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Telenet

10/10/2020

beste ik ben juist overgestapt naar een andere provider maar al mijn nr's stonden nog op de oude sim kaart maar ben pin en puk code kwijt en telenet weigert ze mij te bezorgen volgens hun uitleg via tellefoon zijn al onze gegevens al gewist uit hun systeem

Berichten (1)

Telenet

Naar: C. D.

21/10/2020

Klantennummer: 999076051Beste mijnheer De Vos, mevrouw Wisse, Ik bevestig graag ons telefonisch gesprek van 15 oktober omtrent uw klacht. Alvast bedankt voor het gesprek. Ik wens je nog een prettige dag. Met vriendelijke groeten, Andy Telenet Value CenterDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform