Terug

Weigering van overstap

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. M.

Naar: FLUVIUS

28/08/2023

Beste, Er is een weigering van overstap wegens een rekening die niet werd betaald maar zij zelf hebben een grote terugbetaling wegens het sociaal tarief dat niet is toegepast, dit is pas later gezien en hebben daarom onze overstap naar andere leverancier geweigerd in plaats van slimmer te zijn en de achterstal eerst te verrekenen met de openstaande schuld weigeren ze dit te betalen en weigeren ze de overstap. Als dit niet deftig word opgelost zullen er verdere stappen genomen worden.

Berichten (2)

FLUVIUS

Naar: B. M.

05/09/2023

Dag meneer Mulder,Ik heb uw klacht goed ontvangen.Na onderzoek kan ik u hierover het volgende meedelen.Uw eindafrekeningen werd intussen opgemaakt en verstuurd naar u.U heeft sociaal tarief gehad tot 30/06/2023.De attesten van de mutualiteit met verhoogde tegemoetkoming waren een tijdelijke maatregel, geldig tot 01/07/2023.Als ik naar het attest in bijlage kijk, snap ik wel vanwaar de verwarring komt, maar u heeft geen recht meer op sociaal tarief:s:economie.fgov.be/nl/themas/energie/energieprijzen/sociaal-tarief-voor-energie/sociaal-tarief-voor-energieOp deze site ziet u het volgende staan:Hopend u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluviuss:www.fluvius.be/disclaimer

FLUVIUS

Naar: B. M.

05/09/2023

Dag meneer Mulder,Ik heb uw klacht goed ontvangen.Na onderzoek kan ik u hierover het volgende meedelen.Uw eindafrekeningen werd intussen opgemaakt en verstuurd naar u.U heeft sociaal tarief gehad tot 30/06/2023.De attesten van de mutualiteit met verhoogde tegemoetkoming waren een tijdelijke maatregel, geldig tot 01/07/2023.Als ik naar het attest in bijlage kijk, snap ik wel vanwaar de verwarring komt, maar u heeft geen recht meer op sociaal tarief:s:economie.fgov.be/nl/themas/energie/energieprijzen/sociaal-tarief-voor-energie/sociaal-tarief-voor-energieOp deze site ziet u het volgende staan:Hopend u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluviuss:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform