Terug

Weigering van omzetting betaling consumptiecheques naar ecocheques

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Edenred Belgium

09/01/2024

Beste, ik ben in contact geweest met Nicolas Bollion via mail en Sammy (achternaam niet willen mededelen) via telefoon. Ik vind het systeem waarbij de klant geen keuze heeft van welk type cheque hij gebruikt frauduleus en onnodig. Ik heb specifiek een item gekocht omdat er ecocheques op te gebruiken waren. Consumptiecheques zijn veel ruimer bruikbaar (o.a. voor voedingswaren zonder beperking). Echter, bij de verwerking zijn de consumptiecheques toch eerst gebruikt door een verschil in geldigheidsdatum (alhoewel beiden nog voor vele maanden bruikbaar zijn). Dit lijkt een gekend probleem te zijn die andere providers wel makkelijk oplossen maar die beide medewerkers bij edenred weigeren te corrigeren. Ik wil dat de 250 euro uitgaven in consumptiecheques omgezet worden naar ecocheques om mij de vrijheid te geven om zelf te kiezen wat ikw aarvoor grbuikt. Het is onder geen beding de taak van Edenred door een gebrekkig systeem om die keuze voor mij te maken.

Berichten (2)

Edenred Belgium

Naar: P. V.

09/01/2024

Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (2189020).We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Geen transactie mogelijk met mijn Edenred-Kaart wegens onvoldoende saldos:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4494884501265?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIxODkwMjAsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIxNTQyNDIwNTAxOTA1LCJhcnRpY2xlcyI6WzQ0OTQ4ODQ1MDEyNjUsMTYxNTg2MjI3MDY3MDUsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNzA3NDA0NzkxfQ.9iRk49uZnEnK_Sfoio4JhQofpotWBQWwzOq8H0kACXQJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4494884501265?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIxODkwMjAsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIxNTQyNDIwNTAxOTA1LCJhcnRpY2xlcyI6WzQ0OTQ4ODQ1MDEyNjUsMTYxNTg2MjI3MDY3MDUsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNzA3NDA0NzkxfQ.9iRk49uZnEnK_Sfoio4JhQofpotWBQWwzOq8H0kACXQ----------------------------------------------Ik wilde mijn koopkrachtpremie in de vorm van Consumptiecheque gebruiken, maar er werd een andere soort cheque gebruikt. Hoe komt dat?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/16158622706705?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIxODkwMjAsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIxNTQyNDIwNTAxOTA1LCJhcnRpY2xlcyI6WzQ0OTQ4ODQ1MDEyNjUsMTYxNTg2MjI3MDY3MDUsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNzA3NDA0NzkxfQ.9iRk49uZnEnK_Sfoio4JhQofpotWBQWwzOq8H0kACXQJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/16158622706705?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIxODkwMjAsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIxNTQyNDIwNTAxOTA1LCJhcnRpY2xlcyI6WzQ0OTQ4ODQ1MDEyNjUsMTYxNTg2MjI3MDY3MDUsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNzA3NDA0NzkxfQ.9iRk49uZnEnK_Sfoio4JhQofpotWBQWwzOq8H0kACXQ----------------------------------------------Kan ik mijn vervallen cheques opnieuw activeren?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/11001571134737?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIxODkwMjAsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIxNTQyNDIwNTAxOTA1LCJhcnRpY2xlcyI6WzQ0OTQ4ODQ1MDEyNjUsMTYxNTg2MjI3MDY3MDUsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNzA3NDA0NzkxfQ.9iRk49uZnEnK_Sfoio4JhQofpotWBQWwzOq8H0kACXQJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/11001571134737?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIxODkwMjAsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIxNTQyNDIwNTAxOTA1LCJhcnRpY2xlcyI6WzQ0OTQ4ODQ1MDEyNjUsMTYxNTg2MjI3MDY3MDUsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNzA3NDA0NzkxfQ.9iRk49uZnEnK_Sfoio4JhQofpotWBQWwzOq8H0kACXQ----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-team----------------------------------------------Klachtenbox, 9 jan 2024 16:06 CET Klacht - Weigering van omzetting betaling consumptiecheques naar ecocheques - (CPTBE01949484-75) Cet e-mail provient de ERBE - carduser. ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Cet e-mail provient de ERBE - carduser.

Edenred Belgium

Naar: P. V.

09/01/2024

Hallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 2189020) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Katrien LANCKMAN, 9 jan 2024 19:47 CETBeste Pieter,Ik heb uw schriftelijke aanvraag met nr. 2184104 teruggevonden en moet hierbij bevestigen dat het antwoord dat u van Nicolas ontvangen heeft niet correct is. Daar de handelaars geen aparte knop Consumptiecheque op hun kassa's hebben gea¯nstalleerd en het systeem hierdoor de cheques gaat gebruiken die als eerst vervallen is de procedure dat we wel degelijk een regularisatie uitvoeren. Gelieve dus onze verontschuldigingen te willen aanvaarden voor de verkeerde informatie die u heeft ontvangen.Ik heb uw ticket met nr. 2184104 ondertussen opnieuw geopend en gevraagd om deze morgen prioritair te behandelen zodat de regularisatie zal worden uitgevoerd.De betrokken werknemers worden verder ook gea¯nformeerd zodat ze in de toekomst de correcte informatie meegeven aan onze klanten.Mocht u hierbij nog bijkomende vragen hebben, aarzel dan niet mij dit per kerende te laten weten.We wensen u geluk, een goede gezondheid en prettige feesagen.Nous vous souhaitons beaucoup de bonheur, une bonne santé et de joyeuses fetes.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide----------------------------------------------Klachtenbox, 9 jan 2024 16:06 CET Klacht - Weigering van omzetting betaling consumptiecheques naar ecocheques - (CPTBE01949484-75) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[9X95Y2-K9MKR] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[9X95Y2-K9MKR]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform