Hallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 2189020) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Katrien LANCKMAN, 9 jan 2024 19:47 CETBeste Pieter,Ik heb uw schriftelijke aanvraag met nr. 2184104 teruggevonden en moet hierbij bevestigen dat het antwoord dat u van Nicolas ontvangen heeft niet correct is. Daar de handelaars geen aparte knop Consumptiecheque op hun kassa's hebben gea¯nstalleerd en het systeem hierdoor de cheques gaat gebruiken die als eerst vervallen is de procedure dat we wel degelijk een regularisatie uitvoeren. Gelieve dus onze verontschuldigingen te willen aanvaarden voor de verkeerde informatie die u heeft ontvangen.Ik heb uw ticket met nr. 2184104 ondertussen opnieuw geopend en gevraagd om deze morgen prioritair te behandelen zodat de regularisatie zal worden uitgevoerd.De betrokken werknemers worden verder ook gea¯nformeerd zodat ze in de toekomst de correcte informatie meegeven aan onze klanten.Mocht u hierbij nog bijkomende vragen hebben, aarzel dan niet mij dit per kerende te laten weten.We wensen u geluk, een goede gezondheid en prettige feesagen.Nous vous souhaitons beaucoup de bonheur, une bonne santé et de joyeuses fetes.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide----------------------------------------------Klachtenbox, 9 jan 2024 16:06 CET Klacht - Weigering van omzetting betaling consumptiecheques naar ecocheques - (CPTBE01949484-75) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[9X95Y2-K9MKR]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[9X95Y2-K9MKR]