Terug

weigering van lezen document

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Instappen

Klacht

J. D.

Naar: Qatar Airways

01/10/2025

ik heb al 3 keer klacht ingedient met bewijs maar word steeds, over en over opnieuw, verwijderd.... dus ik werd gediscrimineerd omwille van huidskleur en niet gevacineerd tezijn terwijl ik al MEEEEDERE keren deze case heb gedaan, ik toon allebewijs, ik toon ook bewijs deze zaak niet serieus, word genomen, dus hoelang moet ik nog deze contract aanhouden als er niets aan gedaan word? waar is mijn compensatie en rechten als belg? ZIE VORIGE CASE Dossiernummer: 11783819 Onze referentie: thread::-MqfOVLoGiKmiwyU5c5eHFs:: en ja het is al van januari, ik heb ookal vanaf het begin unica en andere discriminatie instellingen gecontacteerd, dienst mobiliteit ook.... een pot nat

Berichten (2)

J. D.

Naar: Qatar Airways

21/10/2025

neen, het zijn leugens, ze willen 600 euro geven, ookal mocht ik mee en werd ik gediscrimineerd omwill van mijn afkomst, en religie (ik mocht niet gevacineerd worden door me geloof) + het is verboden volgens de Nuremberg Code, er was nog geen bewijzen die vaccines echt werkten; korte samenvatting, ik mocht mee.... hij zegt van niet ze zegt van niet, maar BEWIJZEN tonen anders.... ik heb al aangetoont... maar word precies niet gezien.... de enigste die het inzag was Trip.com, en hij was degene die voorstelde dat ik iedereen contacteerde maar zie nu, die 600 euro gaat die 4500+ euros niet dekken he? ik ben er al mee bezig sinds het gebeurt is maar [TOEVALLIG] worden die case altijd gesloten om dan terug contact op tenemen van 'we gaan het onderzoeken' qatar zegt dat al van 2023, maar als je dan naar de website ga bestaat de case nietmeer, spreek je met die computer tot je mens kan spreken zegt die maar mijnheer, ik zie geen casen staan..... heel triest, als je nog bewijzen nodig hebt moet je maar vragen, en die advokaat gewenst, ik heb daar ook niets van gehoord, niet tezeggen ik ook 750+ euro moest betalen aan de advokaat hollevoet. hij was ook 2 keer het papier kwijt geraakt [secretaresse] nog eens 250 euro om die https://mirror.pco.gov.ph/wp-content/uploads/2021/10/20211009-IATF-RESOLUTION-142-A-RRD.pdf te vertalen. en zei al dat ik meemocht, het enigste verschil was die 7 dagen quarantene die nietmeer nodig was, die ik well betaald had omdat ik de ticket gekocht heb waneer de burgemeester van cebu ongevaccineerde buitenlanders toelaat, ik heb dit allemaal uitgelegt aan de medewerkers van qatar... MAAR HET GING ER GEWOON NIET IN! https://www.rappler.com/philippines/cebu-city-issues-new-rules-for-unvaccinated-partially-vaccinated/ kijk die datum.... raar he.... https://www.bworldonline.com/the-nation/2022/02/10/429269/cebu-to-accept-unvaccinated-foreign-nationals-subject-to-quarantine-by-march-1/ heeeeeelllllll raaaaarrrrr..... ze zeggen ze zeggen, maar het BEWIJS toont anders, ik stel filipijnse ambasade in brussel ook verantwoordelijk, ik heb zwart op wit bewijs ze toegeven dat ze niet uptodate zijn. ik denk dat ze het zelf ChatGTP mogen vragen.... dus hopelijk is er bewijzen dat ze contact hebben opgenomen, niet omdat ze het zeggen, maar omdat het zo is..... mensen we moeten een beetje rechtvaardig blijven, en oprecht. als je nog vragen hebt in verband met dienst discriminatie die geen 'fouten ziet' in deze zaak, en ik wens van hen ook schade vergoeding, ik wacht ookal jaren achter mijn geld nu alles duurder geworden is kan ik ze goed gebruiken. alvast bedankt groetjes jason

J. D.

Naar: Qatar Airways

29/11/2025

ime of chat in (UTC): 2025-06-08 16:03:41 Agent: Welcome to Qatar Airways. How can I help you? Jason : Customer has joined the chat Agent: Hello Jason, my name is Charity. I will be assisting you. Jason : still checking if its fixed from 3 years ago because yesterday i went to doha to request information but she told me at the help desk to keep intouch with you Jason : i spend 2 years talking to a bot to file my claims but they got looked at but when time drags on they claim its my fault for not putting the effort Agent: Please confirm this is your membership number 599437823? Jason : i think so i log in with email Jason : last chat was Time of chat in (UTC): 2022-11-26 15:08:49 Jason : CAS-2176827-Z1V0L8 was the nr Jason : due to discrimination and racism for your workers at the airport of brussels Agent: I am sorry to hear this Jason. New members can claim missing Avios within 90 days prior to the date of joining Privilege Club and up to 180 days after the date of travel on Qatar Airways for existing members. On your profile under the membership number 599437823, there are no pending claims nor any claims summited. Note that privilege club terms and conditions will apply regardless. Jason : i had all the papers for them to show i was allowed , i didnt cancel it one of your workers at the desk canceled becaus 'show me yourphone i need to see something', 'there is a password could you please enter it' then i ' canceled my flight' Agent: Regarding the case reference, our customer care team will contact you back after their investigations. Jason : this is confusing me .... Agent: Please stay on hold as I check on the status of your case Jason : Link:********************.org/wiki/2022_Novak_Djokovic_tennis_season he wasnt vaccinated and played even before my plane flight, philipinnes allowed people to arrive unvaccinated months beforehand but because the workers arent uptodate, and refuse to see my papers its my fault? Agent: May I know the date you submitted this claim? Jason : i missed a mariage and the [not anymore] mandetory quarantine, all payed for it, because your worker at the desk canceled my flight Jason : 2022-11-26 15:08:49 Agent: A moment please Jason : ive send it but the chat doesnt go througj Jason : Agent: Welcome to Qatar Airways. How can I help you? Jason : Customer has joined the chat Jason : CAS-2176827-Z1V0L8 Jason : Flight Booking Details: Booking No. 18627935729 Email: jason.derees@gmail.com Full Name of the Passenger: De Rees, Jason Marc Patrick Departure Date: October 19, 2022 Airline Booking Reference: 2C5GIA E-Ticket No.: 157-7829298604 Departure Date: October 19, 2022 Flight No.: QR194 Departure Date: October 19, 2022 E-Ticket No.: 157-7829298604 Departure Date: October 20, 2022 Flight No.: QR928 Departure Date: October 20, 2022 Booking No. 18627935729 Email: jason.derees@gmail.com Full Name of the Passenger: De Rees, Jason Marc Patrick Departure Date: January, 19 2023 Airline Booking Reference: 2C5GIA E-Ticket No.: 157-7829298604 Departure Date: January 19, 2023 Flight No.: QR933 Departure Date: January 19, 2023 E-Ticket No.: 157-7829298604 Departure Date: January 20, 2023 Flight No.: QR193 Departure Date: January 20, 2023 Hotel Booking Details: Booking No.: 18757329961 Email: jason.derees@gmail.com Hotel Name: Manila Prince Hotel Full Name of Hotel Guest: De Rees, Jason Marc Patrick Check In Date: October 20, 2022 Check Out Date: October 31, 2022 Jason : Jason : I was denied boarding . This is a roundtrip ticket N Jason : already paid Jason : Pls ignore about the HOtel booking details Jason : I booked this roundtrip ticket to Link:******** They told me to contact you Agent: Hello, Jason. How can I assist you with your booking? Jason : You denied me boarding Jason : i need change flight Jason : I already have roundtrip ticket Agent: Apologies, Since your ticket was purchased through a travel agency, it can only be managed by the same travel agency. We will only have the authority to make changes with your booking if it is within 24 hours of your current ticket's departure time, within 24 hours of your new desired departure, if you have already flown the first half of your ticket, and if you will be upgrading the ticket. Jason : Jason : but how am i able to make change within 24 hours if qatar airways officers told me that I am not allowed to board the plane because I am unvaccinated. But Philippines is already allowing unvaccinated foreigners to enter Philippines that day and I have proof of documents and pre boarding requirements. But the officers did not even looked at my documents proving I am allowed. And also i was about to show the Philippine government website saying that Unvaccinated foreigners are already allowe. But they just ignored Jason : And Link:******** travel agency just now said that I should contact you directly to dispute the charges Jason : I chose a new flight schedule whichis Dec 3 Economy. But the difference amount is 1,400 euros Jason : I already paid 1,000 euros and i was not able to use it. I was not able to refund it . And now im gonna pay again for another 1,400 euros? Jason : Help me dispute the charges Jason : additional 1,400 euros is too much., Already paid 1,000 euros last June 2020 for roundtrip ticket and you denied me boarding because of misinformation Jason : Agent: I'm sorry to hear that. Unfortunately, we will not be able to change your booking from our end as compensation. You would have to wait for a response from the customer care team regarding your case. Jason : Customer Care Team of Qatar Airways? Jason : How am I able to dispute the charges? Agent: You will have to wait for the response from our team from the feedback you have sent CAS-2176827-Z1V0L8. Jason : whats the timeframe? Jason : this is for my request to dispute charges right? Jason : This CAS-2176827-Z1V0L8 has been a month ago October 21. And never received a response. Only auto response. Jason : And I will wait again? Jason : for another month? and the


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform