Terug

Weigering van levering of terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

T. D.

Naar: Lommelen NV

17/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 3/02/2024 kocht ik een diepvriezer (FNE1074N Beko) in uw winkel en betaalde ik er €360 voor. U deelde mij steeds weer nieuwe data mee voor de levering van dit toestel. Na de zoveelste vertraging kom ik tot de conclusie dat er geen goede wil is tot levering. Ik vraag daarom onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening. Met vriendelijke groet,

Bemiddeling door Testaankoop 13 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform