Terug

Weigering van leveren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: Post NL

27/05/2024

Beste,Ik bestel regelmatig iets online en heb nooit problemen buiten met Post NL.Dit is nu de 10keer dat ze liegen over de levering.De 3laatse keren kan ik dit door screenshots bewijzen.Ze geven via de app een timing van levering maar komen niet tot bij ons thuis.De laatste 3 leveringen was ik thuis, inclusief vandaag maar geen bestelbus te zien.Ik krijg dan een bericht dat ze de bestelling niet konden brengen en dat ik hem zelf moet gaan halen in een ophaalpunt.Dit heb ik de laatste 3keer via de klachtendienst gemeld maar deze melden mij niet te kunnen helpen, ook hier heb ik screenshots van.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform