Op dinsdag 01/08/2023, kocht ik in de Hubo winkel te Aalst 4 opbergrekken (artikel 994646).De beslissing tot aankoop nam ik ter plaatse in de winkel op basis van de inlichtingen te lezen op de doos want het rek is niet in de winkel tentoongesteld.De inlichtingen op de doos geven aan dat het een stevig rek is dat 175kg belasting per legplank kan verdragen.Thuisgekomen maak ik één doos open en al gauw blijkt dat de gekochte rekken niet aan de verwachtingen voldoen: het metaal is te zwak en de legplankjes te dun voor het gebruik in mijn opslagplaats. Ik rijd onmiddellijk terug naar de winkel en vraag om een terugbetaling van de 4 rekken. De kassamedewerkster wil mij echter enkel de 3 rekken in de ongeopende dozen terugbetalen via een te-goed-kaart. Op mijn vraag hoe ik kon weten of deze rekken zouden voldoen aan de vereisten zonder een doos te openen blijft ze het antwoord schuldig. Het enige wat zij steeds herhaalt : we betalen geen geopende verpakking terug.U begrijpt wellicht dat ik deze uitleg niet aanvaard. Ik vraag bij deze dan ook het geld van dit vierde rek in de geopende doos terug. In afwachting van een positief antwoord teken ik,Hoogachtend,