Hi Christelle,Natuurlijk wil je een gepaste oplossing voor je Apple MacBook Pro 16" M1 Pro.We hebben je MacBook Pro goed ontvangen op onze dienst Retouren. Daar merkte mijn collega's schade op en hebben je hier van op de hoogte gesteld. In bijlage vind je nogmaals de afbeeldingen die destijds werden voorzien. Hierop is een mini deuk in het aluminium te zien aan de hoek van het scherm, wat duidt op val-, stoot- of drukschade. Dit type schade wordt niet door de garantie gedekt.De e-mail die je van onze dienst Retouren ontvangen hebt informeert je over (mogelijke) kosten die aan de herstelling verbonden zullen zijn. Zij bieden twee keuzes aan voor je MacBook Pro. Aangezien zij binnen 2 dagen geen keuze van je ontvangen hebben, werd besloten je MacBook Pro onhersteld terug naar je op te sturen. De e-mail ging als volgt:Beste Christelle,We hebben je Apple MacBook Pro 16" (2021) M1 Pro (10 core CPU/16 core GPU) 16GB/1TB Space Gray AZERTY gecontroleerd en het volgende onekt: "er is gebruikersschade geconstateerd". Dat betekent helaas dat je reparatie buiten de garantie valt. Reageer binnen 2 dagen op deze mail en laat ons weten wat we met je product mogen doen.Geef je keuze aan ons doorAls je na 2 dagen geen keuze hebt doorgegeven, sturen we je product naar je terug.Wij sturen je product door naar de reparateurDe reparateur vertelt je vooraf de reparatiekosten. Vind je de kosten te hoog? Dan kun je ervoor kiezen om je product gratis en ongerepareerd terug te krijgen.We sturen je product terugWe repareren je product niet en sturen het gratis naar je terug.Je geeft aan dat je graag een hardware test had laten uitvoeren. Dit kan via de hersteldienst, maar daarvoor hadden we eerst je antwoord nodig op de e-mail om dit naar de hersteldienst door te sturen. Indien je dit alsnog wenst, kan je je MacBook Pro opnieuw aanmelden voor een herstelling.Ik hoop je hierbij voldoende te hebben gea¯nformeerd. Vragen? Neem dan gerust contact met ons op.Met vriendelijke groet,Robert van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn CoolblueOf bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereikOn March 8, 2024 at 9:43 :AM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be