Terug

Weigering van garantie of verzekering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Telenet

11/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Op [datum], [beschrijf kort welk product of dienst je op die datum hebt gekocht met eventuele referentie. ] Ik stel echter vast dat [Uitleg van het ondervonden probleem, de reden van uw klacht]. Dit heeft geleid tot [uitleg over de ongemakken/schade] Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen [beschrijf de actie/reactie die u van het bedrijf verwacht en tegen wanneer]. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (2)

Telenet

Naar: E. V.

15/10/2024

Beste Mevrouw Van De Velde, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Met vriendelijke groeten, Kelly Telenet Value Service Center Confidential - Limited *************************************************************** Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen. This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents. Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu. ***************************************************************

E. V.

Naar: Telenet

16/10/2024

Hallo, Dankuwel dat jullie mijn klacht willen bekijken. Ik veronderstel dat jullie wel begrijpen dat deze situatie uiterst verwarrend en vervelend is voor mij..kort samengevat , telenetshop Heist op den Berg zegt veel voorkomend probleem bij plooischermen, mankement van/aan het toestel, zijzelf verkopen deze toestellen niet graag werd er meegedeeld... over hoe het mankement is of kan ontstaan is niet van gesproken of vragen gesteld ,sturen me verder naar telenetshop Herentals wat de verzekering betreft, Heist op den Berg zou met een andere verzekering werken..telenetshop Herentals laat me contact opnemen met verzekering..daar gaat de communicatie mis..ik schrijf neer wat telenetshop Heist op den Berg me heeft meegedeeld, ik vernoem de val van de gsm niet omdat de schade niet onmiddellijk zichtbaar was, tenminste niet onmiddellijk het zwarte scherm met groend flikkering, maar de plooi van de gsm vertoonde een blaas, waarvan ik eerst dacht..dat het een folie was die erop zat..dus niet direct de link met de val gelegd.dan contacteerd verzekering mij..dat er 10 maand fabrieksgarantie aanwezig is..nog tot juni 2025 en ik naar de shop moet in Herentals, deze bekijken de gsm en zeggen dat de plooi het gevolg is van de val, dat er geen folie opzit..maar het scherm loskomt, groene flikkering en zwart scherm is duidelijk de schade.zij sturen mail naar de verzekering om het geval te herzien, dat ik als kapster uiteraard geen kennis genoeg heb om de echte oorzaak vast te stellen en me foutief na de reactie van Heist op den berg telenetshop heb uitgedrukt op de papieren verslagen..had er trouwens al 2 online ingevuld. Maar hadden ze zogezegd niet ontvangen, kan perfect, maar was heel gedoe van hier naar daar gestuurd te worden al behoorlijk beu.en had maar snel het papier doorgestuurd omdat mijn man in shop Herentals stond met de gsm....heb beperkte tijd wegens men eigen zaak, gsm is dan ook via telenet bussines aangekocht, gefactureerd en op de zaak aangekocht..Verzekering weigert men verhaal opnieuw te laten indienen en halen telkens de foutieve formulering aan, telenetshop Herentals vind het niet kunnen en legt klacht neer bij verzekering, weer negatief antwoord, telenetshop Herentals legt opnieuw intern de klacht neer, nu mail gehad dat ze niet willen betalen en ze niets meer kunnen doen. Ik persoonlijk vind niet dat ik als klant van telenet, garantie + verzekering hebbende...voor de schade moet opdraaien en mijn energie moet steken in het uitvechten wie verantwoordelijk de kosten moet dragen en waar of hoe de schade is ontstaan..mijn gsm hoort gemaakt te worden en dat telenet het zelf uitvecht met de verzekering, wie het hoort te betalen..moet telenet het maar terugvorderen van de verzekering of omgekeerd..maar als klant met garantie en verzekering, elke oorzaak is nog gedekt, wat het ook mag zijn...ik mag hier niet de dupe van zijn..ik heb advies gevraagd bij de juridische dienst van NSZ, voor de zelfstandige..en die bekijken de situatie eveneens..maar ondertussen heb ik reactie van telenet dat ze de situatie gaan bekijken..dus ik heb gevraagd jullie reactie nog even af te wachten.... Moest ik geen dubbele dekking hebben, ofwel vervallen garantie ofwel geen verzekering hebben, zou ik me sneller bij de situatie kunnen neerleggen maar dit geval is onaanvaardbaar... Is nog een nieuwe gsm als het dan toch fabrieksgaratie zou zijn en de schade bepalend is voor dot type gsm...is de val uiteindelijk dan toch de oorzaak zoals de mensen van telenetshop Herengals vaststellen, moet de verzekering me verder helpen..papieren zibn ingevuld voordat ikzelf deze ervaren mensen heb gesproken ...

Bemiddeling door Testaankoop 25 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform