Terug

weigering van duidelijk garantiegeval

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Electrolux

27/02/2024

beste,ik heb jullie reeds gecontacteerd via mail om mijn toestel in garantie te brengen, maar dit werd eenvoudig afgewimpeld.graag had ik toch gehoor gekregen voor dit overduidelijk garantie geval.mvg Gauthier de Bruyker

Berichten (1)

Electrolux

Naar: G. D.

27/02/2024

Beste . , Bedankt om contact met ons op te nemen.Je aanvraag is goed ontvangen en zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.Met vriendelijke groeten,Contact Center TeamVoor algemene opmerkingen of vragen:consumer.services@electrolux.comVoor herstellingen:repairs.belgium@electrolux.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform