Beste, ik bestelde op 29/7/2023 een rowenta stofzuiger X-Force Flex 14.60 Aqua RH99C0 op de website van rowenta. Er werd een cash-back gegeven van € 100 tot 13/08/2023. Ik heb mij toen ingeschreven voor het bekomen van de cashback. Op 1/8/2023 heb ik mijn aanvraag ingediend voor het bekomen van deze cashback. ik bekom een code 90031303076 voor de correspondentie. Ik voldeed aan de voorwaarde omdat ik een nieuw toestel hebt aangekocht en tijdig de aanvraag heb ingestuurd. Ik heb contact opgenomen met rowenta om te horen wanneer ik mijn betaling ging ontvangen. Groot was mijn verbazing toen ik te horen kreeg dat ik geen cash back ging krijgen omdat ik geen factuur heb opgestuurd en tweemaal de aanvraag had ingestuurd. Als ik een error kreeg heb ik de aanvraag opnieuw ingestuurd. Wat is daar mis mee als ik opnieuw een aanvraag ingediend heb. Ik heb trouwens maar één bevestiging ontvangen. Ik bestel een rowenta stofzuiger op de website van rowenta en stuur een aanvraag voor de cashback in dan vraag ik mij waarom ik de casback niet uitbetaald kreeg. Heb ik misschien een te grote korting bekomen!!!!Met vriendelijke groetStefan Hex