Beste,
Ik ben klant bij het argenta kantoor op de Belgiëlei 94: PATRICK DE MESMAEKER BV.
Nadat ik hier mij had aangesloten op 23 augustus hadden wij tijdens onze fysieke meeting ook al een afspraak ingepland om mijn argenta life plan (met polisnummer hierboven vermeld) stop te zetten.
Echter nadat ik nog geen 5 minuten buiten was werd ik opgebeld en werd mij gemeld dat de afspraak voor maandag 26 augustus geannuleerd ging worden en dat ze ook geen nieuwe afspraken gaan inplannen voor mij. Ik heb telefonisch nogmaals geprobeerd om een afspraak te maken, maar er werd mij op een vrij brutale manier duidelijk gemaakt dat ze geen enkele intentie hadden om mij hiermee verder te helpen.
Ze antwoorden ook niet meer op mijn mails en negeren mij totaal, ook als ik naar het kantoor zelf ga.
Ik vind het onaanvaardbaar dat ik niet aan mijn eigen geld kan en dat ze mij weigeren om dit af te halen, kan dit zomaar?
De klachten dienst van argenta helpt mij hier ook niet echt in, en weigert ook om te laten zien welke stappen ze hiervoor ondernemen. Ondertussen wacht ik ook al meer dan een week op hun antwoord.
Ik had dit geld graag zelf willen beleggen eventueel in een termijnrekening of nieuwe staatsbon, is het mogelijk om misgelopen rendementen te verhalen op de bank?
Zouden jullie mij hier mee kunnen bijstaan?
Alvast bedankt voor de moeite!
Met vriendelijke groeten,