Terug

Weigering tot vergoeding

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. S.

Naar: Europ Assistance Belgium

11/03/2024

BesteWij sloten een annulatieverzekering voor onze reis. Toen onze zoon de eerste nacht reeds ziek werd, deden wij het nodige ter plaatse om de rest van de reis te annuleren en keerden terug naar huis. Alle gevraagde acties en documenten waren in orde gebracht met een medewerker.Nu weigert de verzekering te vergoeden wegens niet voldaan aan eisen - eisen die ons niet werden meegedeeld, noch bij het afsluiten van het contract, noch tijdens het annulatieproces ter plaatse. Wij wensen terugbetaling voor de kosten van onze reis voor het deel dat we niet gebruikt hebben.

Berichten (1)

Europ Assistance Belgium

Naar: F. S.

12/03/2024

Beste,Wij hebben uw bericht goed ontvangen.Het dossier E2AC0204836 wordt niet door Europ Assistance Belgium beheerd maar door ons internationaal platform.Vermits wij geen toegang hebben tot het dossier, sturen wij bij deze uw bericht voor verder gevolg door naarcomplaints@roleurop.comMet vriendelijke groetenCarine YANDEi.o. Complaints OfficerEurop Assistance BelgiumA:Cantersteen 471000BruxellesKantersteen 471000BrusselE:complaints@europ-assistance.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform