Ik werd in 01/2020 lid van NRG Fitness. Tijdens de coronalockdownperiodes (03/2020 - 06/2020 en 11/2020 - 06/2021) bleef ik mijn abonnementsgeld verder betalen. Men beloofde me via mailverkeer een tegoedbon te maken voor de maanden dat ik mijn lidgeld bleef verder betalen hoewel de fitness gesloten was.Vorige week besliste ik mijn abonnement op te zeggen. NRG Fitness verplicht me nu om persoonlijk langs te komen om de opzegging te annuleren. Zij weigeren dit administratief te regelen en wensen mij persoonlijk te zien. Zij hebben in hun contract een dergelijke clausule opgenomen. Volgens mij is dit in strijd met de wet op de consumentenrechten. Ik werk 7/7 en wens mij niet vrij te maken om bij de Fitness persoonlijk op afspraak te komen. Kan men mij hiertoe verplichten?Mijn relatie met de Fitness is ondertussen verzuurd en ik wens daar niet langer te komen. Kan ik de - tijdens coronalockdown - betaalde bedragen terugvorderen?Mvg Peter Ketels