Terug

Weigering toekenning verzekeringsgeld langdurige ziekte

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. G.

Naar: AG Insurance

12/12/2023

Beste, ik heb reeds twee jaren contact met uw diensten. Op 21/2/2021 trad ik in dienst bij Lyreco. Op 6/9/2021 val ik ziek door uitval en verkramping rechter pols en schouder. Na heel veel onderzoeken stelt men in juli 2022 fibromyalgie en poly-artrose vast. De testen voor cvs lopen nog. Omdat ik echter in 2011 door mycoplasma zenuwschade heb opgelopen en uw arts vindt dat dit dezelfde symptomen zijn stelt u dat alles door een eerdere aandoening komt en ik geen recht heb op de uitkering. Mijn neurologe Dr Peeters Katelijne heeft nochtans tweemaal per brief bevestigd dat dit niet zo is. U stelt dat ik niet 100% arbeidsongeschikt ben, terwijl mijn ziekenfonds me zelfs volledig arbeidsongeschikt stelt. Den verwijzen jullie dat ik recht heb om via minnelijke schikking een dokter mij te laten vertegenwoordigen maar de artsen hebben hier geen tijd voor en dannmoet ik een verzekeringsaets nemen die veel geld kost want de kosten zijn voor mezelf. En met mijn ziekteuitkering kan I dit niet betalen. Ik moet kine volgen, naar de psycholoog en sterkere medicatie nemen. Dat loopt op. Ik heb alle verslagen netjes ingediend. Ik verslechter elke dag. Ik stel duidelijk dat ik geen fibromyalgie had hiervoor en mijn ziekte tijdens mijn tewerkstelling begonnen is!!! Hierdoor ben ik nu niet in staat te werken. Mijn pijn en mijn stijfheid worden erger met de dag ondanks ik alle moeite doe. Ik begrijp jullie beslissing echt niet.

Berichten (3)

AG Insurance

Naar: S. G.

12/12/2023

Geachte heer, geachte mevrouwIk meld u goede ontvangst van uw bericht van 12 december 2023.Ik heb hiervoor een klachtendossier geopend onder de referte 'AG27482/AT'.Ik zal de nodige informatie inwinnen over dit dossier en zal nadien deze zaak onderzoeken.Ingevolge de strenge privacy bepalingen, zal ik het antwoord rechtstreeks overmaken aan mevr. Gybels.Met vriendelijke groetenCustomer Complaintswww.ag.beFollow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices

AG Insurance

Naar: S. G.

19/12/2023

Geachte heer, geachte mevrouwIk kan u hierbij bevestigen dat er zonet een antwoord ten gronde aan mevr. Gybels werd overgemaakt.Met vriendelijke groetenCustomer Complaintswww.ag.beFollow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices

AG Insurance

Naar: S. G.

20/12/2023

Geachte heer, geachte mevrouwMevr. Gybels mocht hieromtrent reeds een antwoord ten gronde ontvangen.Indien zij het niet eens bent met het standpunt van de maatschappij, kan zij alsnog een klacht indienen bij de Ombudsman van de Verzekeringen, De Meea»ssquare 35 te 1000 Brussel, www.ombudsman-insurance.be of via e-mail info@ombudsman-insurance.be.HoogachtendCustomer Complaintswww.ag.beFollow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform