Geachte mevrouw/heer,
Op 04/04/2025 heb ik in uw online winkel een matras gekocht, waarbij ik het bedrag van 369€ heb betaald.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 08/04/2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 21/04/2025 een mededeling in die zin gestuurd per email naar de klantenservice.
Op 21/04/2025 antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd omdat op onze matras geen proefslaapgarantie geldt.
Ik betwist het bovenstaande omdat ik gebruik wil maken van het herroepingsrecht. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave (verzendkosten door Beter Bed te betalen indien van toepassing) en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van 369€.
Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.