Terug

Weigering terugname in de winkel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

P. G.

Naar: Zwembad.eu

02/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 28/6/2024 heb ik in uw winkel in Merksem een autorobot stofzuiger Intex automatisch 28001|58948 gekocht, waarbij ik het bedrag van €89 heb betaald. Wij hebben deze getest en blijkt dat de stofzuiger maar druk geeft aan 1 kant, moet afwisselend aan 2 kanten zijn. Ik heb u hiervoor gecontacteerd maar u verwijst me door naar Intex, terwijl er op de bon staat 'ruilen binnen de 14 dagen met kasticket' ec... Wij zouden graag een goedwerkend product krijgen, niet dat we nog 2 maanden moeten wachten tot we deze kunnen gebruiken. Wij kunnen er niet aandoen dat deze stuk is geleverd. Op heden blijft het ook stil aan de andere kant van de mail. Ook geven ze geen geld terug nadat ze zelf iets teveel hebben aangerekend, krijg je een tegoedbon, ook voorgehad bij de vorige aankoop. Mvg Nathalie.

Berichten (1)

Zwembad.eu

Naar: P. G.

02/07/2024

Beste,De service “Omruilen binnen de 14 dagen” gaat om artikelen die niet gebruikt zijn geweest en nog in de originele verpakking zitten. Daar is hier geen sprake van.Deze case betreft een garantieaanvraag. Zoals op onze website en ook in onze winkels aangegeven, wordt de aftersales voor Intex artikelen door Intex zelf afgehandeld.Dit op verzoek van Intex aan alle retailers in de Benelux. De klant wordt zo sneller geholpen, omdat ze 80% van de aanvragen al via de mail kunnen oplossen.Doordat alle garantieaanvragen door Intex zelf beoordeeld moeten worden en niet door de winkel zelf, moet het dus via Intex gaan.Als de klant er op staat dat wij de garantieaanvraag voor haar doen, is dit geen probleem. Maar de doorlooptijd is dan langer.Zoals al eerder aangegeven is dit de policy vanuit Intex zelf en wordt dit niet alleen bij ons, maar ook bij de concurrenten zo toegepast.Met vriendelijke groetenCordialementMit freundlichen GrüßenKind regardsWim SchenkOperations Manager+ 32 (0)16 36 01 65+ 32 (0)477 91 22 67wim@zwembad.eu Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be namens klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.beVerzonden: dinsdag 2 juli 2024 15:00Aan: Zwembad Info info@zwembad.euOnderwerp: Weigering terugname in de winkel ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform