Beste,
Bedankt voor uw bericht van 21/08/2025.
Ik wens nogmaals te benadrukken dat het product waarvoor ik €175 betaalde nooit geleverd is, ondanks herhaalde beloften en drie vergeefse verplaatsingen naar een afhaalpunt. In plaats van een oplossing heb ik enkel mails ontvangen waarin mijn gedrag in vraag werd gesteld, compleet naast de kwestie en volkomen ongepast voor een webshop. Dit ervaar ik als bijzonder klantonvriendelijk en zelfs intimiderend.
Uw voorstel om het bedrag enkel als tegoed op mijn geblokkeerd account te plaatsen, is uiteraard geen oplossing. Dat tegoed is voor mij volledig onbruikbaar. Ik verwacht dan ook dat het bedrag wordt teruggestort, hetzij rechtstreeks op mijn bankrekening, hetzij via mijn account bij Woolsocks, waar de cadeaubon oorspronkelijk werd aangekocht.
Volgens de Belgische consumentenwetgeving is een terugbetaling verplicht wanneer een bestelling niet wordt geleverd. Uw huidige houding is dus niet alleen onaanvaardbaar, maar ook juridisch onhoudbaar.
Gezien de ernst van de situatie, de vele ongemakken en de manier waarop ik behandeld ben, acht ik bovendien een bijkomende compensatie gepast. Ik laat dit aan uw beoordeling, maar verwacht minstens een terugbetaling zonder verdere vertraging.
Aangezien Testaankoop deze klacht opvolgt, ga ik ervan uit dat er op korte termijn een correcte oplossing komt.
Met vriendelijke groet,
Steven De Ruyver