Terug

Weigering terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

M. D.

Naar: Temu

11/02/2025

Ik bestelde iets bij Temu, maar 2 artikelen waren niet aanwezig in het pakket. Ze vroegen een foto (wat dit helpt weet ik ook niet?). Men beloofde tot 3 keer terugbetaling (gaat maar over 28 euro maar men wil je duidelijk bestelen)en dan : "ik begrijp het maar helaas". 2 leden van de vereniging hebben gezien dat ze ontbraken. Gelukkig gaan ze de cadeautjes voor kindjes niet meer van daar laten komen. Hebben gezien hoe ze handelden, ze doen nog hun best niet om je te helpen. Altijd smoesjes en je aan het lijntje houden. Hoe moeilijk is het, ik wil mijn geld terug. Punt. En al de rest is duidelijke misleiding, leugens en bedrog. 2 dagen later vroegen ze ook een videobewijs🙉... Precies of ik laat alles 2 dagen op tafel liggen en ik had al foto gestuurd. Ze lachen met de klanten en bestelen ze ipv te helpen. Bovendien kan je geen negatieve reviews posten. De positieve posten ze wrsch zelf.

Berichten (1)

Temu

Naar: M. D.

12/02/2025

Dear Sir or Madam, We refer to your email dated 11 February 2025 in respect of the case numbered@@REF_ID@a84c05f8ce0afbae0f@REF_ID@@. Thank you for bringing this matter to our attention. We regret to hear that the customer's experience with us is less than satisfactory. Upon receiving your email, we promptly conducted an internal search. Although our records indicate that the package was shipped from our warehouse with good conditions, as a gesture of goodwill, we agree to issue a refund for the two items in question. Before sending the refund, we need to clarify that the remaining value of the two items is not 28€. The actual paid amount of the two items is 25,36€+1,15€=26,51€, and one item has been partially refunded for 7,60€. Therefore, the remaining value that can be refunded is 18,91€. The customer can log in to his/her Temu account to check the order details. If the customer has no objection to the above content and agrees to accept the solution, please inform us by replying the email, and we will arrange a refund for the two items as soon as possible. Thank you for your patience and cooperation. We have included a courtesy Dutch translation of this email. Should you find any discrepancies between the Dutch and English versions, please refer to the English version for our intended meaning. Kind regards, Temu Legal Team Geachte heer/mevrouw, Wij verwijzen naar uw e-mail van 11 februari 2025 met betrekking tot de zaak met nummer@@REF_ID@a84c05f8ce0afbae0f@REF_ID@@. Bedankt dat u deze kwestie onder onze aandacht hebt gebracht. Het spijt ons te horen dat de ervaring van de klant met ons niet naar wens is. Na ontvangst van uw e-mail hebben we onmiddellijk een intern onderzoek uitgevoerd. Hoewel onze gegevens aangeven dat het pakket in goede staat vanuit ons magazijn is verzonden, gaan we als gebaar van goede wil akkoord met een terugbetaling voor de twee artikelen in kwestie. Voordat we de terugbetaling verzenden, moeten we verduidelijken dat de resterende waarde van de twee artikelen niet 28€ is. Het daadwerkelijk betaalde bedrag van de twee artikelen is 25,36€+1,15€=26,51€ en één artikel is gedeeltelijk terugbetaald voor 7,60€. Daarom is de resterende waarde die kan worden terugbetaald 18,91€. De klant kan inloggen op zijn/haar Temu-account om de bestelgegevens te controleren. Als de klant geen bezwaar heeft tegen de bovenstaande inhoud en akkoord gaat met de oplossing, laat het ons dan weten door de e-mail te beantwoorden, dan regelen we zo snel mogelijk een terugbetaling voor de twee items. Bedankt voor uw geduld en medewerking. We hebben een beleefde Nederlandse vertaling van deze e-mail bijgevoegd. Mocht u verschillen vinden tussen de Nederlandse en Engelse versie, raadpleeg dan de Engelse versie voor onze beoogde betekenis. Met vriendelijke groet, Temu Legal Team The original message


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform