Terug

Weigering terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. V.

Naar: Abritel - HomeAway

08/11/2023

BesteIn augustus hadden wij een weekendje naar de ardennen geboekt voor 11 personen . Voor het weekend van 11november. Door omstandigheden hebben wij dit jammer genoeg moeten annuleren! Nu hadden wij een mail ontvangen van vrbo dat in dezelfde groep zit als abritel dat we dit konden annuleren met 100% terugbetaling voor 27oktober. Wij hebben deze reis geannuleerd op 18 oktober wat nog ruim voor de verstreken tijd is. Nu weigeren ze ons geld terug te betalen met als reden dat zo iedere grote groep een huisje kan annuleren en dat het huisje nooit meer geboekt kan worden Ons huis was geboekt met als gegevens woning: #1924814a met als reserveringsnummer : HC1PT1 met als eigenaar :Winkin JulienWe hebben ondertussen nog enkele mails gestuurd maar ze negeren ons!Heel jammer dat ze zo doen want we hebben al regelmatig met onze groep bij hun geboekt.Dit zal nu zeker niet meer gebeuren wat een service!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform