Terug

Weigering terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. F.

Naar: Maisons du monde

14/04/2023

Beste, ik bestelde een kinderlamp met giraffe artikelnummer 226079. Ik ging die afhalen in de winkel, maar deze was beschadigd en zat niet in de originele verpakking. Deze ging retour. Ik kreeg in ruil eenzelfde lamp maar deze was opnieuw beschadigd. Ik vroeg men mijn geld terug, zoals mij beloofd was, maar kreeg uiteindelijk een cadeaubon. In de winkel stonden nog zo een 3 lampen en allen waren beschadigd. Voor de prijs van 39,99 € voor een kinderlampje mag je toch al verwachten dat het intact is. Daarom wil ik mijn geld terug. Het vertrouwen in deze winkel is volledig weg. Ze leveren zeker geen kwaliteit, geen service, ik kon niemand contacteren en in de winkel zei men dat deze lampen altijd met kleine beschadigingen geleverd worden. Dat lampje was bedoeld als geschenk, en ik kan moeilijk een beschadigd lampje geven, niet ? Daarom wens ik mijn geld terug. Ik weiger die aankoop bon te gebruiken. Er is niets in die winkel wat ik wil kopen.

Berichten (2)

K. F.

Naar: Maisons du monde

02/05/2023

Na 14 dagen ontving ik nog steeds geen reactie. Dit is een schande. Ik zal zorgen dat geen van mijn vrienden, noch familie nog een voet in jullie winkel zal zetten

K. F.

Naar: Maisons du monde

29/05/2023

Na 44 dagen heb ik nog steeds geen reactie gekregen om het probleem op te lossen. Ik zal dit openbaar maken en indien nodig een advocaat inschakelen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform