Geachte,Aangezien uw diensten het niet nodig vinden mijn klacht te beantwoorden, dien ik deze opnieuw via deze weg in.Ik boekte vorig jaar een reis via jullie. Omwille van de heersende Covid uitbraak heb ik de reis geannuleerd via Mijn Tui, zoals voorgeschreven met aanvaarding van de te betalen annulatievergoeding.Daarna ontving ik een mail van uw diensten met de vraag naar mijn akkoord voor de afrekening en mijn rekeningnummer voor de terugbetaling van het saldo van het voorschot €429,58.Hier zou ik volgens u te laat op gereageerd hebben, waardoor u weigert om mij dit saldo terug te betalen. Na mijn eerdere aangetekende brieven en ingebrekestelling naar u toe, ontving ik laatst een mail met de melding dat ik niet correct zou geannuleerd hebben (zijnde via telefoon ipv via mijn tui) en dat ik ook niet per kerende op die mail mijn annulatie bevestigde, terwijl u de annulatie wel degelijk registreerde op 22/6/2020 via MIJN TUI (waar ik foto van heb) en er in de mail van de annulatie enkel de bevestiging van de annuleringskosten gevraagd wordt, niet naar de bevestiging van de annulatie zelf. Mijn eerste annulatie aanvraag dateert dus niet van 12/08/2020 zoals door u aangenomen wordt.Aangezien uw argumenten dus kant nog wal raken, verzoek ik u alsnog, via deze weg dan maar, mij het bedrag van €429,58 terug te storten en dit dossier, dat nu al bijna een jaar loopt, af te ronden.Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,